אדם טל

אדם טל האיש בכפכפים שמייצר לישראלים מליוני שקלים

אדם טל הפך לתופעה שכל ישראלי מכיר

אדם טל (34),בגיל 26 הוא כבר עשה את המיליון הראשון,בשנת 2017 הוא כבר הרוויח 10 מיליון ש"ח ולאחרונה הפך לאיש שמייצר מליונים לישראלים. חשיפה ראשונה לתכנים שיגרמו לך להפוך את האינטרנט לכספומט.

אדם טל
אדם טל

אדם טל שיווק שותפים רק בן 34 אבל עבר הרבה קשיים,הוא מספר על בעיות בהסתגלות למסגרות,על הפרעות קשה וריכוז ,על עסקים שלא הצליחו וגרמו לו לחרדות וקשיי שינה ועל הפריצה הגדולה שהגיעה בהמשך. אדם טל לימד כבר אלפי אנשים איך להפוך את האינטרנט למקום עבודה לכל דבר ואיך להתפרנס מהשיטה.

אדם מסביר ששיווק שותפים היא דרך חוקית לייצר בה הכנסות ללא תלות בבוס. ושאפשר לייצר בזכות השיטה הכנסה צדדית/עיקרית ולנתק את משוואת זמן שווה כסף שאופיינית כל כך לשכירים שעובדים במשק. כדי לבדוק האם השיטה מתאימה לכם ומה היא דורשת אדם טל יצר מיני קורס חינמי ,שבו הוא הולך להסביר לכם איך בדיוק זה עובד .

אדם טל שיווק שותפים
אדם טל שיווק שותפים
מה זה שיווק שותפים על קצה המזלג?

שיווק שותפים (Affiliate marketing) היא צורה של שותפות עסקית שיווקית בין בתי עסק לבין שותפים אשר מתבצעת באמצעות רשתות שותפים שיודעות לנתב את המכירות לפי השותף ולשלם לו את העמלה המתאימה. הכל מתבצע בצורה אוטומטית ולכן משווק שותפים לא צריך לפעול פרונטלית או להזדהות בפני הלקוח,כי כל תהליך המכירה מתבצע באינטרנט בלי צורך בשיחת טלפון או פגישה. מתאים מאוד לאנשים שאוהבים לעבוד מאחורי הקלעים ,שלא אוהבים להתבלט ,ביישנים שרוצים לפרוץ דרך למרות כל החולשות שמפריעות להם להתקדם,

בדרך הזו ניתן להרים קמפיינים אפילו בשם עט או תחת דף עסקי כזה או אחר ולא להיחשף אם אתה לא מעוניין בכך.בין הקורסים שלו תוכלו למצוא את קורס הפושטק | לגאסי |אסקייפ. חשוב מאוד להבין שאם אתה מתחיל בעולם האינטרנטי כדאי להתחיל מהבסיס. קורס הפושטק בהחלט יעשה את העבודה וילמד אותך מא' עד ת' ,
צעד אחרי צעד את כל השיטות והטכניקות שאתה צריך .

אולי אתה מהאנשים האלה, שעמוק בתוכם יודעים שהם יכולים לעשות דברים אחרת, ובגדול. להרוויח סכומים שאחרים רק יכולים לחלום עליהם אבל יודע שיש כאלו שמכירים מקרוב, ולעשות את זה במעט שעות ביום, אתה לא מתבייש לרצות לעבוד מהים או ליהנות באמת מהעבודה שלך.

וגם חשוב לך להיות עצמאי,להתנהל בשעות ובימים שנוחים לך.

אם ככה אתם מרגישים ולא מתביישים להגיד שזה גם מגיע לכם, אתם חייבים להכיר את אדם.
אדם ללא צל של ספק נחשב למומחה אינטרנט, כזה שכבר שפיצח כמה שיטות להרוויח הרבה כסף מהמחשב הביתי, עוד מילדותו כבר חלם "לא לעבוד" אבל כן להרוויח הרבה כסף.

ההורים שלו? ספקו כפיים בצער… המורים? ניסו להסביר לו שכדאי ללכת בתלם ולהשיג תעודות, קראו לו פוטנציאל מבוזבז ואמרו שלא ייצא ממנו כלום… (אחד מהם אפילו קרא לו פושטק…).

והחברים?

החברים שלו אהבו אותו, אבל חשבו לפעמים, שהילד עם המחשבות המפליגות קצת מגזים…

למידע נוסף לחץ כאן

עדי תלמידה של אדם מספרת …

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close