מיכל אמדורסקי

מיכל אמדורסקי בהריון הראשון עליתי 32 קילו

מיכל אמדורסקי היא אשת קריירה, אמא במשרה מלאה וגם מנהלת כמה עסקים. ועדיין, לאורך השנים היא מצליחה להישאר חטובה. ועכשיו, היא חושפת את הסוד שלה לנשים ואמהות קרייריסטיות, שמחפשות את הדרך לשלב בין חיי האמהות והקריירה התובענית לבין שמירה על המראה המחוטב.
מיכל אמדורסקי מציגה את תכנית האימונים שלה :

בדיוק בזמן שיותר ויותר נשים בעשור האחרון מוצאות את עצמן פעמים רבות נקרעות פשוט בין הרצון לניהול קריירה מוצלחת והגשמה מקצועית,לבין היותן אימהות ונשות משפחה.

הרצון למלא את שתי המטרות האלו בצורה מספקת,יכול להביא נשים  לתחושת תסכול מסוימת,מדובר באתגר רציני . אבל עם הקושי, הרצון לזמן איכות ודאגה לעצמך לא נעלם.

למה הרבה נשים מרגישות מתוסכלות שהן לא מתמידות בחדר כושר ?

"התסכול שנשים חוות הרבה פעמים נוצר בגלל שאנחנו מתמרנות סביב הרצון הזה את יודעת להוכיח את עצמנו בעבודה לבין השאיפה להיות רעיות ואמהות טובות .

אנחנו הרבה פעמים שוכחות את עצמנו בדרך ואז התסכול מתחיל לחלחל. אז אנחנו נרשמות לחדר כושר כי אנחנו מרגישות שאי אפשר יותר  להזניח את המראה והגוף. אבל לא ממש מצליחות להתמיד בגלל העומס. ואז נוצר כדור שלג שמזין את עצמו והתסכול רק גובר"

אז איך בכל זאת נשים יכולות למצוא זמן איכות לעצמן ?

"הרבה נשים עסוקות בהאשמה עצמית בזמן שמה שיכול לשנות את התמונה זאת  בעצם ההבנה ששיגרת החיים שלך לא תמיד מאפשרת ללכת למכון כושר 3 פעמים בשבוע וזה בסדר. ואז גם אפשר לחשוב על פתרון אחר שיכול להתאים לך לטווח ארוך ,כזה שיאפשר לך להתמיד."

מיכל אמדורסקי
מיכל אמדורסקי

מיכל, איך את מוצאת זמן עם כל העומס שלך בחיי היום יום גם להתאמן?

"מצאתי שלי באופן אישי , הכי נוח להתאמן מהבית.
זה חוסך לי את ההתארגנות למכון כושר או את ההליכה על ההליכון,שלא תמיד בא לי עליה.

ומאפשר לי להרגיש בנוח – בבית שלי . בלי כל המראות מסביבי בחדר כושר , יש ימים כאלו שלא בא לי שיראו אותי או שלי אפילו לא בא לי לראות את עצמי. והזמן שזה חוסך לי – זה החלק הכי טוב"

איזה אימונים את עושה מהבית וכמה זמן אימון כזה לוקח ?

"האמת שיש לי תכנית אימונים שלוקחת לי 10 דקות בלבד והיא עובדת על כל קבוצות השרירים. כל יום אני עושה סט אחר של תרגילים. עד שהגעתי לנוסחה של האימונים המשולבת הזאת לקח לי זמן אבל זה היה שווה , כי אני רואה תוצאות . מה שגורם לי להתמיד בתכנית שלי ולא לחפש אלטרנטיבות אחרות.

וצריך מכשירים מיוחדים כדי ליישם את התכנית שלך?

"ממש לא,אני משלבת בתכנית חפצים שיש לכל אחת מאיתנו בבית."

איך אפשר להתחיל ליישם את התכנית ?

"לא מזמן יצאתי עם תכנית דיגיטלית שבה אני מראה צעד אחרי צעד .איך אני עושה כל תרגיל ותרגיל. עם מבחר תרגילים גדול שכל תרגיל בו עובד על קבוצת שרירים אחרת. שכל אימון מכיל 4 סטים ונמשך כ-10 דקות . כשבכל יום נעבוד על אימון אחר.

צילמנו את התכנית בוידאו והכניסה אליה היא ללא הגבלת זמן ומכל מכשיר חכם.
כך שהמתאמנות שלי רוכשות את התכנית באופן חד פעמי אבל משתמשות בה בעצם בכל פעם שהן מתאמנות.
ממש כאילו שאני מתאמנת איתן בזמן אמת יחד והתגובות  מדהימות , זה ממש כייף"

למידע על תוכנית האימונים של מיכל לחצי כאן

מיכל אמדורסקי ויקיפדיה

 

אולי יעניין אותך גם : נוסחת התה האדום להרזיה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close