תוכנית אימונים לחיטוב הגוף לגברים

נוסחת האימון המשולב: לשרוף יותר שומן עם דגש על בניית שריר

נוסחת האימון המשולב : באימון יעיל ומקוצר של 30 דקות…

מי לא היה רוצה לדעת כיצד למצות את פוטנציאל האימון שלו ולהרוויח את שלושת התועלות החשובות ביותר לכל מתאמן שמזיע לקבל תוצאות בחדר הכושר , מדובר כמובן על :

  • האצה בגדילת מסת שריר וחוזקו
  • האצה קלורית ושרפת שומן
  • אימון קצר של 30 דקות (3 פעמים בשבוע)
נוסחת ה-6 packs : יותר חיטוב ומסת שריר

מסתבר שישנם שלושה משתנים עיקריים באימון שלך שאתה יכול להכיר אם אתה רוצה להגדיל את כמות השומן שהגוף שלך שורף בעת הרמת משקולות. אם תשלב את המשתנים האלה כראוי, תהיה לך תכנית אימון "בו זמנית" שבזמן היישום שלה תוכל לשרוף שומן תוך בניית מסת שריר ועבודה על כוח.

#אחד: בחירת התרגילים במכון הכושר

מחקרים מראים כי בהשוואה לתרגילי מכונה עם משקלים גבוהים, תרגילי מכונה ללא משקל גבוה או תרגילים מסוימים בחדר הכושר כגון squat, אימון כתפיים על ספסל עם מוט ללא משקל ועוד… הגדילו את מספר הקלוריות שנשרפו. זה כנראה בשל העובדה כי שילוב נכון של תרגילים כאלו בתכנית האימונים מערבים יותר קבוצות שרירים ומגבירים את מאמץ הגוף כולו.

שילוב נכון זה כל הסוד

#שתיים: שילוב של תרגילים עם משקל נמוך ויותר חזרות

משקלים קלים ומספר חזרות גבוה היא הטובה ביותר עבור שריפת שומן מקבל רזה, נכון? ובכן, זה נכון בחלקו. חוקרים מאוניברסיטת ניו ג'רזי מצאו כי כאשר נבדקים השתמשו במשקל שאפשר להם להשלים 10 חזרות על לחץ הספסל, הם שרפו כ -10% יותר קלוריות מאשר נבדקים שהשתמשו במשקל שהגביל אותם ל 5 חזרות.

הכל עניין של מינון : משקלים נמוכים

מצד שני, מספר מחקרים הראו כי כאשר אתה מרים משקל כבד יותר עם פחות חזרות , אתה יכול לשרוף פחות קלוריות במהלך האימון, אבל תוכל לשרוף הרבה יותר קלוריות בזמן שהאימון מסתיים ואתה ממשיך את היום שלך. למעשה, מחקרים הוכיחו כי הרמת משקולות כבדים שמגבילים אותך ל 6 חזרות לכל קבוצת שריר ,עוזרים לך להגביר את קצב חילוף החומרים שלך במשך יומיים מלאים לאחר האימון.

אז, מה לעשות: להרים כבד או ללכת אור? התשובה היא, שניהם! תכנית כזו נותנת לך את השילוב הטוב ביותר של שני העולמות באמצעות משקל כבד עם פחות חזרות ותרגילים עם משקל קל מאוד עבור חזרות גבוהות בתרגילים אחרים.

#שלוש: מהירות החזרות וזמני המנוחה

מחקרים הראו כי שאתה עושה את החזרות בצורה מהירה, אתה יכול להגדיל את מספר הקלוריות שאתה שורף ביותר מ -10 אחוזים, לעומת זאת חזרות אטיות ומבוקרות.

כמה זמן לנוח ?

איך לשלב בין תרגילים ולבצע תכנית אימונים יעילה /קצרה וממוקדת -> כרטיס הכניסה שלך מכאן

יצחק נחמד

יצחק נחמד,מתכנת ובונה אתרים בכיר, מקצועי מנוסה, בעל תארים מהטכניון, ממכון לנדר ומהאוניברסיטה הפתוחה במנהל עסקים ושיווק, פיתוח תוכנה וחומרה ועיצוב גראפי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close