קורס פייסבוק

פייסבוק כניסה לדלת האחורית שעוד לא בטוח יצא לכם להכיר

פייסבוק כניסה לעולם המפרסמים, הדלת האחורית שאתם פשוט חייבים להכיר. הכל בכתבה המלאה

כניסה לדלת האחורית של פייסבוק יכולה להתבצע מהחשבון הרגיל שלכם. חשוב לזכור שפייסבוק היא לא רק רשת חברתית, מאחורי הפלטפורמה החברתית הגדולה בעולם, עומדת חברת פרסום עולמית שמספקת שירותי פרסום למגוון העסקים, קטנים או גדולים, חברות או פרילנסרים. הכניסה לרשת הפרסום פתוחה עבור כולם.

ואם העסק שלך צריך מקפצה, פייסבוק יכולה להיות המענה שימשוך אלייך את הלקוחות הנכונים.

פייסבוק כניסה למשתמשים רגילים

כמו שאתם בוודאי מכירים, הכניסה הרגילה עבור משתמשי פייסבוק קיימים או עבור משתמשים חדשים שרוצים לבצע הרשמה מתבצעת מכאן. אותה כניסה רלוונטית גם עבור משתמשים אשר מעוניינים להיכנס לממשק הפרסום ולהתחיל לפרסם בפייסבוק. ועליהם נדבר בהמשך המאמר.

פייסבוק כניסה לממשק הפרסום

פייסבוק כניסה

חברת פייסבוק יצרה ממשק פרסום עם מגוון אפשרויות, שיכול לעזור לכם לשווק את העסק שלכם החל ממחיר מינימלי של 15 שקלים ליום. בפלטפורמת הפרסום תוכלו לעלות ישירות כל קמפיין שיווקי שתרצו ובהתאם למטרה של העסק שלכם.

מהם סוגי הקמפיינים הקיימים בממשק הפרסום

  1. קמפיין מסוג לידים – קמפיין שמתאים לעסק שרוצה לאסוף מספרי טלפונים או אימיילים של אנשים/ חברות/ עסקים שיכולים להיות לו ללקוחות בעתיד.

פייסבוק כניסה

ואם אתם מפרסמים חדשים, חשוב מאוד להבין איך ליצור את הקמפיין הראשון – מבחינת החוקים ומדיניות הפרסום של פייסבוק.

תוכלו למצוא כאן את כל המידע הדרוש לכם כדי להתחיל לפרסם בפייסבוק.

2. קמפיין מסוג תנועה – מתאים לכל מי שרוצה לעורר מודעות עם העסק/ השירות או המותג שלו. כאשר ניתן להפנות את הגולשים שמקליקים על המודעה לאתר הבית שלכם או לכל לכתובת שאתם רוצים (גם של דף נחיתה יחיד).

3. קמפיין מסוג המרות – הקמפיין הזה מתאים לכל מי שרוצה לעודד גולשים לבצע רכישה ישירה למוצר/ שירות. למי שבוחר בקמפיין מסוג המרות, צריך להבין שהאלוגריתם של פייסבוק הרבה פעמים צריך נתונים על מנת להבין מי האנשים שיקנו בפועל את השירות או המוצר שלכם.

4. קמפיין מסוג צפיות בסרטון – אם יש לכם סרטון שהייתם רוצים שעוד אנשים יראו ובעיקר גולשים שיכולים להיות מתאימים לשירות שלכם או למוצר שאתם מוכרים. אתם יכולים להקים קמפיין מסוג צפיות ולעלות את הסרטון שלכם.

 

דרך המערכת של פייסבוק תוכלו לדעת מי צפה בסרטון, כמה זמן ובכמה אחוז מהסרטון.

ואת האנשים שצפו הכי הרבה בסרטון תוכלו לצבור לקהל של גולשים פוטנציאליים יותר .

תגים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close