קורס פייסבוק
חשבון פייסבוק נחסם : איך יוצרים קשר עם פייסבוק?
איך ליצור קשר עם פייסבוק כשהחשבון מודעות מושבת
חשבון פייסבוק נחסם בין לילה ואתה מרגיש שחרב עלייך העולם, אתה בודק את מצב הפיקסל ורואה שגם הוא נחסם . והקהלים שצברת? אין לך גישה לדטה. זה מרגיש כאילו סוף העולם הגיע והשאלה הראשונה שעולה לך לראש היא : איך יוצרים קשר עם פייסבוק?
חשבון פייסבוק נחסם : מה עושים עכשיו ?
אז לפני שאתה רץ לפתוח חשבון, פיקסל וקהלים חדשים, שווה לנסות לדבר עם התמיכה ולנסות להחזיר את החשבון לפעילות.
חברת פייסבוק ישראל נותנת תמיכה לעסקים באמצעות צ'אט – אתה יכול לפנות לנציג פייסבוק בכתובת הזאת .
מצאתי לכם סרטון ביוטיוב שמסביר איך ליצור קשר עם התמיכה אחרי שחשבון פייסבוק נחסם
אם התמיכה של פייסבוק לא הצליחה לעזור לכם, כדאי פשוט לפתוח חשבון חדש אבל הפעם, לקרוא טוב טוב את המדיניות פרסום של פייסבוק כדי להימנע מחסימת חשבון בעתיד.
מהי מדיניות הפרסום של פייסבוק ?
**נלקח מהאתר של פייסבוק**
לפני שמודעות מוצגות בפייסבוק או באינסטגרם, הן נבדקות כדי לוודא שהן תואמות למדיניות הפרסום שלנו. בדרך כלל, רוב המודעות נבדקות בתוך 24 שעות, אם כי במקרים מסוימים הבדיקה עשויה להימשך זמן רב יותר.
למה אנחנו מתייחסים
בתהליך בדיקת המודעה, אנחנו בודקים את התמונות, הטקסט, הפילוח והמיצוב של המודעה, בנוסף לתוכן בדף הנחיתה של המודעה. ייתכן שהמודעה לא תאושר אם תוכן דף הנחיתה אינו פונקציונלי באופן מלא, אינו תואם למוצר/שירות שהמודעה מקדמת או אינו תואם באופן מלא למדיניות הפרסום שלנו.
תוכן אסור
**לקוח מהאתר של פייסבוק**
1. כללי הקהילה
אין לפרסם מודעות המפרות את כללי הקהילה שלנו. אין לפרסם מודעות באינסטגרם המפרות את הנחיות הקהילה של אינסטגרם.
2. מוצרים או שירותים לא חוקיים
אין לפרסם מודעות המהוות, מעודדות או מקדמות מוצרים, שירותים או פעילויות לא חוקיות. מודעות שמפולחות לקטינים אינן יכולות לקדם מוצרים, שירותים או תוכן שאינם הולמים, אינם חוקיים או אינם בטוחים, או שמנצלים, מטעים או מפעילים לחץ מופרז על קבוצות הגיל הכלולות בפילוח.
3. נהלים מפלים
המודעות חייבות שלא להפלות או לעודד אפליה של אנשים על סמך מאפיינים אישיים כגון גזע, מוצא אתני, צבע, מוצא לאומי, דת, גיל, מין, נטייה מינית, זהות מגדרית, מצב משפחתי, נכות או מצב גנטי או רפואי.
4. טבק ומוצרים נלווים
מודעות אינן יכולות לקדם מכירה או שימוש במוצרי טבק וציוד נלווה. מודעות אינן יכולות לקדם סיגריות אלקטרוניות, מכשירי אידוי או כל מוצר אחר המדמה עישון.
5. סמים ומוצרים הקשורים לסמים
מודעות אינן יכולות לקדם מכירה של סמים לא חוקיים, תרופות מרשם או סמים למטרות הנאה, או שימוש בהם.
6. תוספים שאינם בטוחים
אין לפרסם מודעות המקדמות מכירה או שימוש בתוספים שאינם בטוחים, כפי שייקבעו על ידי פייסבוק לפי שיקול דעתה הבלעדי.
7. כלי נשק, תחמושת או חומרי נפץ
אין לפרסם מודעות המקדמות מכירה של כלי נשק, תחמושת או חומרי נפץ, או שימוש בהם. זה כולל מודעות הנוגעות לאביזרים המהווים שינוי בכלי הנשק.
8. מוצרים או שירותים למבוגרים
מודעות אינן יכולות לקדם מכירה של מוצרים או שירותים למבוגרים או שימוש בהם, למעט מודעות לתכנון המשפחה ולאמצעי מניעה. מודעות לאמצעי מניעה צריכות להתמקד בתכונות המניעה של המוצר, ולא בהנאה מינית או בשיפור חיי המין, והן צריכות להיות מפולחות לאנשים בני 18 ומעלה.
9. תוכן למבוגרים
מודעות אינן יכולות להכיל תוכן למבוגרים. תוכן כזה כולל עירום, הצגת אנשים בתנוחות מיניות מפורשות או מרומזות, או פעילויות בעלות רמיזה מינית מוגזמת או פרובוקטיביות מינית.
מודעות שמצהירות או מרמזות על יכולת להכיר מישהו, ליצור קשר איתו או לראות תוכן שהוא יצר לא יכולות לכלול מיצוב מיני או מיצוב שמבטא כוונה להציג את האדם שמופיע במודעה באופן מיני.
10. הפרת זכויות של צד שלישי
מודעות אינן יכולות להכיל תוכן המפר את הזכויות של צד שלישי כלשהו או פוגע בהן, לרבות זכויות יוצרים, סימנים מסחריים, פרטיות, פרסום או זכויות אישיות או זכויות קניין אחרות. כדי לדווח על תוכן שלדעתך מפר את זכויותיך או פוגע בהן, בקר במרכז העזרה של הקניין הרוחני.
11. תוכן סנסציוני
מודעות אינן יכולות להכיל תוכן מזעזע, סנסציוני, גס רוח או אלים במידה מוגזמת.
12. מאפיינים אישיים
מודעות אינן יכולות להכיל תוכן שמצהיר או מרמז על מאפיינים אישיים. תוכן כזה כולל הצהרות או רמיזות ישירות או עקיפות לגבי גזע, מוצא אתני, דת, אמונות, גיל, נטייה או התנהגות מינית, זהות מגדרית, נכות, מצב רפואי (כולל בריאות פיזית או נפשית), מצב כספי, חברות באיגוד מקצועי, עבר פלילי או שם של אדם.
13. מידע מטעה
פייסבוק אוסרת על מודעות הכוללות טענות שהופרכו על ידי בודקי עובדות של צד שלישי, או בנסיבות מסוימות, טענות שהופרכו על ידי ארגונים בעלי מומחיות ספציפית. מפרסמים שמפרסמים שוב ושוב מידע שנקבע כשקרי עלולים להיתקל במגבלות על היכולת שלהם לפרסם בפייסבוק. קבלו מידע נוסף על בדיקת עובדות בפייסבוק כאן.
14. תוכן שנוי במחלוקת
מודעות אינן יכולות להכיל תוכן שמנצל נושאים פוליטיים או חברתיים שנויים במחלוקת למטרות מסחריות.
15. דף נחיתה לא פונקציונלי
מודעות אינן יכולות להפנות אנשים לדפי נחיתה שאינם פונקציונליים. נכלל בכך תוכן בדף נחיתה שמפריע ליכולתו של אדם לנווט אל מחוץ לדף.
למדיניות המלאה של פייסבוק לחץ כאן >>>>