אינטרנטכלכלה

שיטת קאשטיוב נחשפת לכל מי שרוצה לייצר הכנסה מהבית דרך יוטיוב

בעזרת שיטת קאשטיוב- 1 דולר של השקעה ל 100 דולר של הכנסה פסיבית כל חודש

סוף סוף :שיטת קאשטיוב מונגשת להמונים

מי לא שמע על כך שהאינטרנט הוא אחד משואבי הזמן הגדולים של המאה שלנו? ילדים ועד מבוגרים יושבים במשך שעות מול המחשב, מקלידים ומחפשים, לומדים ומתעדכנים, צופים ומקשיבים. אז זהו, שיטת קאשטיוב נכנס לפעולה הראש הישראלי,שהצליח למצוא דרכים להרוויח כסף מההרגל הכי חובק עולם, ולנצל את הכוח הגדול שטומן בחובו האינטרנט, לתועלתנו.

אסי אפשטיין, מומחה לשיווק באינטרנט, הוא בין הראשונים שהבינו את הפוטנציאל, ולמעלה מ-15 שנה הוא מפצח דרכים חדשות כיצד הופכים את המחשב והמקלדת שלנו לקופה מרשרשת מזומנים. בשנים האחרונות אסי פיתח שיטה להרוויח באמצעות יוטיוב – הוא קורא לשיטה הזאת קאשטיוב .

חשיפה ראשונה:

גלה עכשיו איך סרטון היוטיוב הפשוט שלך יכול להפוך לך בעזרת שיטת הקאשטיוב 1 דולר של השקעה ל 100 דולר של הכנסה פסיבית כל חודש…

שיטת קאשטיוב – נאור דגן

נאור דגן משתף אותנו איך הגיע לקורס קאשטיוב, עשה את הבירורים שלו לפני שהצטרף – והיום הוא משכיר סרטונים ומייצר לעצמו הכנסות מגניבות.

קאשטיוב עושים כסף וזה אמיתי לגמרי! הקשיבו לנאור, בן 19 מאשדוד שהחליט אחרי התלבטויות להצטרף לקאשטיוב והיום הוא עושה אחלה כסף בלי מאמץ כמעט. כבר החזיר את ההשקעה ועושה 1500 ש"ח מכמה סרטונים שמשכיר. נאור אומר שבקאשטיוב יש כסף, ממש מכרה זהב שאנשים לא מצאו. גם נאור היה סקפטי בהתחלה, אבל אחרי שכיסה את עלות הקורס בחודש השני הוא מתעסק בקידום סרטוני וידאו ועושה אחלה כסף

 

קצת סטטיסטיקות:

● %45 מהאנשים צופים יותר משעה בשבוע בוידאו בפייסבוק או ביוטיוב
● יותר תכני וידאו עולים לרשת במשך 30 ימים מכל תכני הטלוויזיה שהרשתות האמריקאיות יצרו
במשך 30 שנים.
● %87 ממשווקי האינטרנט משתמשים בוידאו ככלי להעברת תוכן
● שליש מכל פעילות האינטרנט היא צפיה בוידאו
● %85 מקהל הגולשים האמריקאי צופה בוידאו אונליין
● גילאי 34­25 צופה הכי הרבה בוידאו וגברים צופים %40 יותר מנשים
● יותר מחצי מתכני הוידאו נצפים בנייד
● %92 מהגולשים שצופים בוידאו בנייד משתפים את הוידאו עם אחרים
● 10 מיליון וידאו נצפים בסנאפצ׳אט כל יום
● %51 מהמשווקים באינטרנט מעידים שוידאו הוא צורת התוכן עם ה roi הגבוה ביותר
● משווקים שמשתמשים בוידאו מגדילים את ההכנסות שלהם ב %49 מהר יותר ממשווקים שלא
משתמשים בוידאו.
● %59 מהמנהלים מסכימים שבמידה וניתנת בחירה בין טקסט לוידאו באותו נושא הם יבחרו בוידאו
● וידאו ברשתות חברתיות מייצרים %1200 יותר שיתופים מאשר טקסט ותמונות ביחד
● וידאו מגדיל את הטראפיק האורגני ב %157
● וידאו באורך של עד 2 דקות מייצרים את האינגייג׳מנט הגדול ביותר
● %85 מהוידאו בפייסבוק נצפים ללא קול.
● וידאו בדף נחיתה יכול להגדיל לה את ההמרות ב %80 או יותר
● ב 2019 תעבורת וידאו תהווה %80 מכל תעבורת האינטרנט

 

 

 

 

תגים

יצחק נחמד

יצחק נחמד,מתכנת ובונה אתרים בכיר, מקצועי מנוסה, בעל תארים מהטכניון, ממכון לנדר ומהאוניברסיטה הפתוחה במנהל עסקים ושיווק, פיתוח תוכנה וחומרה ועיצוב גראפי

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close
Close