
סוף סוף :שיטת קאשטיוב מונגשת להמונים
מי לא שמע על כך שהאינטרנט הוא אחד משואבי הזמן הגדולים של המאה שלנו? ילדים ועד מבוגרים יושבים במשך שעות מול המחשב, מקלידים ומחפשים, לומדים ומתעדכנים, צופים ומקשיבים. אז זהו, שיטת קאשטיוב נכנס לפעולה הראש הישראלי,שהצליח למצוא דרכים להרוויח כסף מההרגל הכי חובק עולם, ולנצל את הכוח הגדול שטומן בחובו האינטרנט, לתועלתנו.
אסי אפשטיין, מומחה לשיווק באינטרנט, הוא בין הראשונים שהבינו את הפוטנציאל, ולמעלה מ-15 שנה הוא מפצח דרכים חדשות כיצד הופכים את המחשב והמקלדת שלנו לקופה מרשרשת מזומנים. בשנים האחרונות אסי פיתח שיטה להרוויח באמצעות יוטיוב – הוא קורא לשיטה הזאת קאשטיוב .
חשיפה ראשונה:
קצת סטטיסטיקות:
● %45 מהאנשים צופים יותר משעה בשבוע בוידאו בפייסבוק או ביוטיוב
● יותר תכני וידאו עולים לרשת במשך 30 ימים מכל תכני הטלוויזיה שהרשתות האמריקאיות יצרו
במשך 30 שנים.
● %87 ממשווקי האינטרנט משתמשים בוידאו ככלי להעברת תוכן
● שליש מכל פעילות האינטרנט היא צפיה בוידאו
● %85 מקהל הגולשים האמריקאי צופה בוידאו אונליין
● גילאי 3425 צופה הכי הרבה בוידאו וגברים צופים %40 יותר מנשים
● יותר מחצי מתכני הוידאו נצפים בנייד
● %92 מהגולשים שצופים בוידאו בנייד משתפים את הוידאו עם אחרים
● 10 מיליון וידאו נצפים בסנאפצ׳אט כל יום
● %51 מהמשווקים באינטרנט מעידים שוידאו הוא צורת התוכן עם ה roi הגבוה ביותר
● משווקים שמשתמשים בוידאו מגדילים את ההכנסות שלהם ב %49 מהר יותר ממשווקים שלא
משתמשים בוידאו.
● %59 מהמנהלים מסכימים שבמידה וניתנת בחירה בין טקסט לוידאו באותו נושא הם יבחרו בוידאו
● וידאו ברשתות חברתיות מייצרים %1200 יותר שיתופים מאשר טקסט ותמונות ביחד
● וידאו מגדיל את הטראפיק האורגני ב %157
● וידאו באורך של עד 2 דקות מייצרים את האינגייג׳מנט הגדול ביותר
● %85 מהוידאו בפייסבוק נצפים ללא קול.
● וידאו בדף נחיתה יכול להגדיל לה את ההמרות ב %80 או יותר
● ב 2019 תעבורת וידאו תהווה %80 מכל תעבורת האינטרנט