בריאות וספורט

תה אדום עוזר לחילוף החומרים בגוף

תה אדום לניקוי רעלים

תה אדום עושה יותר מאשר רק לשפר את חילוף החומרים שלך.

 תה אדום חונק את מנגנון הרעב שלך ישנן חמש דרכים עיקריות
שניתן להגדיל את רמות catecholamine תוך הפחתת אינסולין.

שיטות אלה כוללות:

  1. צמצום צריכת הקלוריות
  2. צום תזונתי
  3. צמצום צריכת הפחמימות
  4. תרגיל
  5. תוספי מזון

שלא כמו רוב תוכניות הדיאטה ופעילות גופנית, אתה הולך לשלב את כל חמש שיטות אלה. פעולה זו יוצרת את הסביבה האולטימטיבית להורדת שומן, מאפשרת לגוף להשתמש בשומן עיקש עבור אנרגיה, כך שאתה יכול להפסיק לגרור אותו תמיד. לפני שעברת על הפרטים של הירידה במשקל, אני רוצה לעזור לך להבין איך כל אחד מהם יאפשר לך להוריד את שומן הגוף במהירות.

צמצום קלוריות בדרך הנכונה

זכור את הכלל הקובע כי עליך ליצור גירעון קלוריות לאורך זמן אם אתה רוצה לשרוף שומן מתי שאתה יוצר גירעון קלוריות, הגוף שלך חייב לענות על הצרכים BMR שלה באמצעות גיוס של שומן הגוף המאוחסן. אותו גירעון מאפשר לך להפחית באופן טבעי את כמות האינסולין בגוף שלך ושולח אותו אל תוך זרם הדם. יחד עם זאת, הגידול של catecholamine וכתוצאה מכך לגוף שלך יש את היכולת לגייס שומן כדי לענות על הצרכים של BMR שלך.

תה אדןם להרזיה 

אל תיכנס לפאניקה. זהו כלי פנטסטי – תה אדום מקל על הדרך.
יצירת הגירעון הקלורי הקשור ל BMR עובד כמו קסם ברגע שאתה מבין אותו.

הרשה לי להסביר.

צום לסירוגין גורם להפחתת הקלוריות וההורדה במשקל שלך, חשוב, לא לדלג על סעיף זה!

עשה לעצמך טובה ושכח את כל מה שקראת או שמעת על צום. כאשר הוא נעשה כראוי, הדרך המהירה ביותר (והבריאה) אשר ניתן לטהר את הגוף משומן עיקש. ויש עשרות מחקרים רפואיים שנחקרו היטב, אשר תומכים בהצהרה זו. זכור כי הגוף שלך הוא גם במצב שהוא מעכל אוכל או במצב צום. כל עוד אתה מעכל, אתה לא יכול להשתמש בשומן בגוף לאנרגיה. ברגע שאתה במצב צום, דברים באמת יתחילו לזוז, ואז השומן מתחיל להמיס במהירות. הבעיה היא שרבים מאיתנו מבלים עד 20 שעות ביום במצב של איכול. בגלל זה, אנחנו אף פעם לא ממש נכנסים למצב של שריפת שומן עמוקה.

תה אדום וניקוי רעלים

יש בעיה נוספת.  כאשר אתה אוכל יותר קלוריות מאשר הגוף שלך יכול להשתמש השומן נאגר. זה נהדר כאשר הרעב מגיע, אבל אם אתה לא משתמש במחסנים אלו, הם פשוט יושבים שם, ומצטברים. המשקל שלך מטפס, הגוף שלך נעשה גדול יותר, ואתה סובל עם התוצאות. אפילו יותר גרוע, רוב האנשים הסובלים מעודף משקל לעיתים נדירות לא לוקחים ממצבורי השומן שלהם אלה ממשיכים לאכול, הפירוש של זה הוא, שהם אף פעם לא יאבדו את המשקל שלהם.

בינתיים, האכילה ממשיכה והגוף ממשיך להשתמש במזון בדרכי העיכול כמקור העיקרי של אנרגיה במקום שריפת שומן. בעולם שבו נמצא אוכל בשפע, זול, וקל מאוד להשיג, רוב הזמן שאנו מבלים את ימינו ולילותינו הוא במצב של אוכל. צום לטווח קצר הופך מגמה זו ומאפשר לגוף לקחת מתוך מצבורי השומן שלה. כאשר תעשה זאת כראוי, אתה יכול לראות תוצאות קצת יותר מהר מאשר בשלב של עיכול, וכתוצאה מכך שריפת שומן משמעותית.

בבקשה, לא לדחות צום לסירוגין! זה נשמע הרבה יותר מפחיד מזה, וזה מפתיע כמה קל לעשות. החשוב מכל, תתחיל לראות תוצאות גלויות רק כמה ימים, וזה יעשה את כל המאמצים שלך לשווים! קח את זה ממישהו שמעולם לא החמיץ ארוחה ב -35 שנות חיים,

מלבד הצטמקות מהירה יותר ממה שאולי אי פעם חשבת שאפשר
תקבל כמה
יתרונות בריאותיים חשובים כאשר אתה נכנס לצום לסירוגין

יצירת גרעון קלורי

יצירת גירעון קלורי המוביל לאובדן שומן קבוע

-בקרת תיאבון

-ירידה ברמת השומן בגוף

-רמות כולסטרול גבוהות יותר

-הגדלת ייצור הורמון גדילה (אשר מגביר את התגברות השומן עוד יותר)

-תחזוקת מסת גוף רזה (שומן ייעלם וקל לחיסכון)

-דלקת מופחתת

-הקטנת הסיכון למחלות (סרטן, סוכרת, מחלות לב וכלי דם)

-מערכת עיכול נקייה, משוחזרת היטב וטעונה

-תוחלת חיים מוגברת

-תחושה של שלווה פנימית, שלווה ורוגע, ברגע שמתרגלים לצום

-הגוף שלך יהיה מוכן "לאכול" תאים שבורים ולא יעילים שבו. אלה תאים ישנים ויהיה מוכן

להחליף בתאים חדשים, מה שהופך את הגוף חזק יותר, בריא ויעיל יותר.

-הגברת זרימת הדם לתאי השומן, סיוע לגייס שומן עיקש

-הורדת אינסולין

-ויטמין C מוגבר

תה אדום להרזיה – סימן לחיים טובים

כל מי שמכיר אותי היטב יודע גם שאני תומכת גדולה בצום לטווח קצר.
למעשה, 
איבדתי מעל 12 קילו של שומן בגוף בחודש אחד פשוט על ידי צום של יומיים בשבוע של 24 שעות

כל שבוע (מארוחת צהריים לארוחת צהריים) במשך תקופה של ארבעה שבועות. כן, אתה יכול לאכול עדיין כל יום! צום עובד. וכאשר זה נעשה כמו שצריך, זה עוזר לך להסיר את שומן הגוף מהר כמו ששום דבר אחר לא יעזור.

לפני שנמשיך הלאה, תן לי להבטיח לך כי תה אדום לא מחייב בצומות של 72 שעות, אז בבקשה אל תיבהל. במקום זאת, אתה הולך ללמוד כמה דרכים מהירים ועדיין לאכול כל יום.

מלבד דאגה על מטבוליזם מבולגן, אנשים מודאגים מרעב. מסיבה זו, כמה אנשים מסרבים לנסות את זה, למרות שהם באמת רוצים לחוות את היתרונות. יש לי כמה אנשים שהיו עם מוטיבציה בהתחלה, אבל רצו למקרר ברגע שהגיע הכאב רעב הראשון.

יש אנשים שאינם יכולים לצום מסיבות רפואיות, ואני לא מרגישה שהם צריכים לסכן את בריאותם על ידי כך שינסו את הטכניקה הזאת. אם אתה ביניהם, אתה עדיין יכול להשתמש בתה אדום כדי לטהר את הגוף שלך ולהגביר ירידה במשקל. אתה עדיין תקבל תוצאות מצוינות כל עוד אתה מתמקד בהורדת קלוריות.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close