דיאטה

תפריט דיאטה מהירה 500 קלוריות כדאי או לא ?

תפריט דיאטה מהירה 500 קלוריות עם מאיץ שורף שומן טבעי …

תפריט דיאטה מהירה 500 קלוריות : לא רצוי

עקרון הדיאטה המהירה עובד על מנגנון שרפת השומן בגוף. אם את רוצה לבצע דיאטה מהירה , חשוב שתדעי שיש חשיבות שתכנית הדיאטה שלך תהייה מבוקרת ובריאה . בן אדם ממוצע שרוצה לרזות יצרוך כמות יומית של 1,200 קלוריות ביום.

מכאן אפשר להבין דבר פשוט תפריט דיאטה עם מספר קלוריות כזה הוא מאוד נמוך ויכול להכניס את הגוף למצב לא בריא של אגירת שומן , מה שיכול להתבטא בירידה מהירה במשקל לטווח הקצר. לכן מומלץ לצרוך יותר מ-500 קלוריות ביום ועם זאת לדאוג שהגוף שורף שומן בצורה טבעית (כדוגמת נוסחת התה האדום)

תפריט דיאטה מהירה 500 קלוריות : כן\לא ?

תפריט דיאטה מהירה 500 קלוריות

איך לשלב שורף שומן טבעי בתפריט?

נוסחת התה האדום מכילה 5 מרכיבים סודיים שביחד עשויים לגרום לגוף להאיץ את מנגנון שרפת השומן. גופינו אוגר רעלים שונים בתאים שמקשים עליו להיפטר מהשומנים העודפים. לכן, כאשר אנחנו שותים את המתכון של נוסחת התה האדום אנחנו עוזרים לגוף לנקות את הרעלים ולהיפטר מיותר שומן.

מהיכן מגיעים הרעלים לתאים בגוף?

גופינו צובר רעלים ממקורות שונים,בין היתר מהאוויר המזוהם שאנחנו נושמים או מהאוכל ומהמים שאנחנו צורכים. דוגמה למאכלים שמייצרים רעלים הוא אוכל מטוגן . אוכל מטוגן מייצר רדיקליים חופשיים שאלו בעצם מתורגמים לרעלים. בנוסף, פרות מרוססים ומים שמכילים מתכות שונים.

אם הייתי אומרת לך שעד סוף העמוד הזה ,את תביני איך לעזור לגוף שלך לנקות רעלים
ותגלי למה כל הדיאטות שעשית עד היום, לא הביאו לך את התוצאות שרצית ולמה גם שאת דובקת בתכניות ותפריטים דיאטטים זה מרגיש לך : שהגוף שלך לא מצליח להיפטר מהשומנים העודפים ?

היכן התגלתה נוסחת התה האדום?

במשך שנים סבלתי ממשקל עודף וממראה גוף עגלגל,זה תיסכל אותי ברמות שאני לא יכולה לתאר לך.המצב החמיר אחרי ששקעתי לדכאון עמוק בעקבות פרידה מהאקס שלי.

אחרי הפרידה התחלתי לאכול בלי גבולות,באופן הדרגתי הרגשתי שאני מאבדת שליטה על עצמי ועל החיים שלי.

רק בדיעבד,הבנתי שהאוכל שימש לי נחמה ומילא את החסכים הרגשיים שהיו לי לאחר אובדן הקשר. ניסיתי כל דיאטה אפשרית שיש בשוק,התאמנתי 5 פעמים בשבוע, עשיתי הכל..
אבל לא הצלחתי להתפטר ממצבורי השומן העודפים ואני באמת עשיתי כל מה שיכלתי אבל לא ראיתי כמעט תוצאות והתסכול רק התגבר ככל שניסיתי יותר.

איך טיול בהודו גרם לי ללמוד להיפטר מהשומן העודף?

אבל כל זה השתנה שהייתי בטיול בהודו עם אמא שלי,שם גיליתי את 5 המרכיבים המיוחדים שיצרו את התה הטעים שדיכא את התקפי הרעב הבלתי נשלטים שמהם סבלתי תקופה ארוכה ועזרו לי להיפטר ממצבורי השומן העקשניים.

העיר ג'ייפור , הודו

באחד הבקרים בטיול להודו ,הגענו לעיר שנקראת ג'ייפור ("העיר הורודה") בזמן שעלינו במדרגות על צלע ההר התלול כדי להגיע למסגד, עצר אותי נזיר בודהיסטי מבוגר עם זקן לבן, הוא היה לבוש בגלימהכתומה ואמר לי באנגלית : "את צעירה בשביל להתנשף ככה ,יש לי משהו בשבילך מתכון מיוחד של תה ,אם את חכמה והבעיה מפריעה לך את תקשיבי לי "

הייתי המומה ! – נעלבתי ,עד עמקי נשמתי

(הוא סוג של קרא לי שמנה) 

אין לי מושג, באמת עד היום … מה הייתה הסיבה אבל החלטתי לתת לזה צ'אנס. פתחתי את הטלפון ורשמתי את כל ההנחיות,המינונים ורשימת המרכיבים.

שהגענו חזרה למלון , התקלחתי וירדתי לקנות אותם בשוק הקרוב.כבר בערב באותו יום, הכנתי את התה ואני ואמא שלי התחלנו לשתות אותו, התה היה טעים מאוד והרגשתי טוב ,נינוחה מאוד עם הרגשת מלאות ואנרגיה.גם השינה שלי באותו הלילה הייתה טובה מבדרך כלל.

אחרי 4 ימים שעקבתי אחרי ההנחיות המדוייקות, התחלתי לראות שיפור במראה עור הפנים שלי והרגשתי שהמכנס יותר רופף. לאחר שבועיים , לא היה לי ספק שהנזיר המזוקן צדק !

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close