כללי

איך לשרוף שומן בבטן ? המדריך המלא כאן

גלו איך למנוע את היווצרות השומן הבטני על ידי היכרות של מנגנוני הגוף שלנו.

אם שאלתם את עצמכם איך לשרוף שומן בבטן והאם זה בכלל אפשרי כדאי שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא.

למה זה קורה וגם איך לשרוף שומן בבטן?

האשמים העיקריים להיווצרות השומן בבטן הם אכילה רבה מדי ומעט מאוד תזוזה.  במאמר הבא נסקור את הגורמים להיווצרות השומן מהבטן ונבין ממה כדאי להימנע ואיך לשרוף שומן בבטן.

1. רמות קורטיזול גבוהות בגלל מתח וסטרס

כאשר רמות של הורמון הקורטיזול שלך גבוהות, זה מעורר את שחרור האינסולין, וכאן הדברים משתבשים. בתחילה, התגובה 'להילחם או לברוח' מכבה את מערכת העיכול שלך כך שתוכל להתמודד עם "האיום". לאחר שהסכנה חלפה, הגוף דורש לאכול יותר וכך עלייה ברמות הקורטיזול הופכת אתכם לרעבים יותר.

2. חיידקים שלילים בכמות גבוהה

מרבית החיידקים השוכנים במעי שלנו הם חיוניים. הם מייצרים הורמונים, מווסתים את המערכת החיסונית שלנו, מעכלים מזון, מחלצים חומרים מזינים, שולטים במצב הרוח שלך, מנהלים את התיאבון שלך, ועוד יותר מזה. לכן לא מפתיע שאנשים הסובלים מהשמנת יתר גם נוטים למספר גבוה יותר של חיידקים לא טובים. על פי מחקר שפורסם בכתב העת Nature, חיידקים אלה מגדילים את כמות הקלוריות שגופך סופג מהמזון.

חשוב לדעת

קודם כל, חשוב מאוד קודם כל להיות מודעים לסכנות השומן בבטן, מכיוון שזה משפיע על אנשים רבים. על פי הנתונים הסטטיסטיים האחרונים של הממשלה, 26 אחוז מאנשים הבוגרים בבריטניה מסווגים כשמנים.

זה אומר שבריטניה בדרך להפוך למדינה השמנה ביותר באירופה עד שנת 2025. אם המגמה הנוכחית תימשך, החזאים הזהירו כי מחצית מאיתנו יהיו שמנים עד שנת 2045.

איך לשרוף שומן בבטן

3. קצב חילוף חומרים מואט

המטרה הסופית שלך היא להעלות את קצב חילוף החומרים שלך, את עוצמת האימון שלך ואת הרגלי התזונה שלך.

"מטבוליזם מהיר יותר עוזר לשרוף שומן", מסביר מרקוס רדי, יועץ לפרוסקופי, GI עליון ומנתח בבית החולים ספיר סנט אנתוני. בעוד שהמטבוליזם שלך נקבע מראש על ידי גודל גופך, מין וגילך, הוא אומר, "הגדלת מסת הגוף הרזה, הימנעות מתקופות רעב ארוכות, ותקופות פעילות גופנית אינטנסיביות יכולות לסייע בשריפה".

לעוד טיפים על שריפת שומן ואימונים 

 

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close