כללי

איך מוכרים מוצר דיגיטלי בצורה יעילה ונכונה

הכל על מכירת מוצר דיגיטלי באונליין

איך מוכרים מוצר דיגיטלי, אז בואו נצא מנקודת הנחה שאנחנו כבר סיימנו להקים את המוצר שלנו. סיימנו את שלב בדיקת ההיתכנות של המוצר (וכדאיותו) על פי סקר השוק שביצענו בקלות בזכות הכלים של הקורס. וסיימנו את איסוף התכנים, הצילום או הכתיבה וכעת אנחנו נמצאים בנקודה קריטית ומהותית.

איך מוכרים מוצר דיגיטלי

איך מוכרים מוצר דיגיטלי  ? (בכלליות)

יש כמה שיטות למכירת המוצר הדיגיטלי. וזה מאוד תלוי בסייקל שאנחנו רוצים להגיע אליו. כלומר כמה יחידות אנחנו רוצים למכור. אפשר למכור את המוצר שלנו בלי להשקיע שקל (באמצעי פרסום חינמיים לגמרי) ואפשר למכור אותו בהשקעה כספית מסוימת שתשלם לנו כמובן.

  • מכירת הקורס דרך אתר וורדפרס
  • מכירת הקורס דרך ממשק רב מסר
  • מכירת ספר דיגיטלי (לא מצריכה שום פלטפורמה)

האם אנחנו צריכים איש שיווק ?

אנחנו יכולים לעשות פרסום חינמי בעזרת כל מיני שיטות שקיימות היום או על ידי אתר וקידום שלו אבל חשוב לזכור שנצטרך בשיטה הזאת לעבוד יותר וזה יקח יותר זמן. אם אנחנו רוצים למכור רק כמה יחידות בחודש מהמוצר שלנו, זה יכול להספיק.

אבל מה אם אנחנו רוצים למכור להמונים. כאן המצב שונה ונצטרך כבר ללמוד בעצמנו את התחום או לתת למשהו אחר לעשות את זה. אפשר לפרסם את המוצר שלנו בפלטפורמות כמו פייסבוק, טאבולה, אווטבריין או גוגל כדי להגיע לחשיפה נרחבת של המון אנשים. וכמובן שהדבר הזה יקפיץ לנו את כמות המכירות. יותר חשיפה = יותר מכירות. פשוט מאוד !!!

האם כדאי לבנות אתר/ דף מכירה ?

השאלה הזאת היא סופר חשובה. כי כאשר אנחנו מייצרים דף מכירה טוב המכירות שלנו נראות בהתאם. אם יש לך דף מכירה טוב שכולל את כל החוקים, הדגשים והשיטות ומיוצר על ידי אדם שמתמחה בתחום אתה תראה גדילה במכירות.

דף מכירה טוב יודע לטפל בהתנגדויות של לקוחות ויודע להציג את השירות שלך בצורה הטובה ביותר. דף המכירה שלך אמור למכור את עצמו ומבלי שאתה תצטרף אנשי מכירות או למכור אותו בעצמך.

לכתיבת דף המכירה חשיבות ענקית בהצלחת המכירה של המוצרים הדיגיטליים שלך ולכן, אין להקל בכך ראש.

קבל כמה טיפים לדף מכירה מוצלח:

  • לשים שאלות תשובות נפוצות
  • להשתמש בטכניקות מעולם הקופירייטינג
  • לדבר ישירות ובצורה חברית ולא רשמית
  • להכיר טוב את הלקוח האידיאלי שלך
  • לשלב אלמנטים עם הנעה לפעולה
  • ועוד ועוד

לשיווק מוצר דיגיטלי חשיבות נוספת בתהליך שלך לכן כדאי להתייעץ קודם עם חברת שיווק או יועץ שיווק מומחה כדי לחסוך טעויות בהמשך. לשיחת ייעוץ חינמית אפשר להתקשר למספר 0504568822.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close