ג'וס פלאס

ג'וס פלאס לילדים בריאים וחזקים | לקריאת המחקר

ג'וס פלאס לילדים הוא פתרון יעיל במיוחד. הילדים שלנו לא תמיד אוכלים את הכמות היומית המומלצת של ירקות ופירות. בתור הורים אנחנו לא פעם מרגישים שאנחנו נאבקים כדי שילדינו יקבלו את הויטמינים שגופם צריך על מנת להמשיך לתפקד בצורה בריאה.

אך המאבקים האלו דורשים מאיתנו ההורים סבלנות גדולה ומאמצים גדולים. בשגרת החיים שלנו כשהזמן משחק פקטור מרכזי לא תמיד יש לנו את היכולת לפקח על נושא תזונת ילדינו בצורה שאנחנו מייחלים לה. גלו מה מחקרים גילו על תרומת הקפסולות.

ג'וס פלאס לילדים | תוצאות המחקר הראה :


• למעלה ממחצית הילדים ו -42% מהמבוגרים מבקרים את הרופא פחות
• כמעט מחצית מהילדים חסרים פחות ימים בית הספר וכמעט מחצית המבוגרים חסרים פחות ימי עבודה.
• הרוב המכריע של אנשים לוקחים ג'וס פלוס + ® -92% מהילדים ו -94% מהמבוגרים – קוצרים יתרון חיובי כלשהו.
• שני שליש מהילדים והמבוגרים אוכלים פחות מזון מהיר ושותים פחות משקאות קלים מדי יום.

ג'וס פלאס לילדים
ג'וס פלאס לילדים
סרטון מרתק על תרומת ג'וס פלאס לתזונת ילדים ומבוגרים
ג'וס פלאס לילדים
ג'וס פלאס לילדים

האם נמצאה התשובה: למה ילדים לא אוהבים ירקות?

לפי מחקר חדש שנערך באוניברסיטת ייל אין שום קשר לטעם שלהם. החוקרות טוענות כי מדובר באינסטינקט הישרדותי שמושרש בילדים משחר הימים ומגן עליהם מפני רעלים שונים שיש בצומח. החדשות הטובות לפי המחקר: "ההימנעות הראשונית ניתנת לשינוי על ידי התערבות הסביבה" – לקריאת הכתבה במאקו – לחצו כאן

ג'וס פלאס לילדים
ג'וס פלאס לילדים

ג'וס פלאס לילדים ונשים בהריון – יתרונות

תקופת ההיריון היא כנראה החשובה ביותר בחייה של האישה. במהלך תקופה זו נוצרים חיים חדשים כך שתזונה נכונה ובריאה הופכת הכרחית יותר מתמיד ומהווה קרקע בסיסית להתפתחות תקינה של התינוק. תזונה נכונה במהלך היריון מספקת את כל החומרים הדרושים על מנת שיבנו, יפתחו ויזינו את רקמותיו ואבריו של העובר. לכן, חשוב להקפיד על אורח חיים בריא ומזין המכיל את כל אבות המזון. הציפייה לתינוק חדש הנובט לו בתוך הבטן תמיד מרגשת ומשמחת, אבל לרוב איננו מבינים את המשמעות האמתית של ההתגייסות הפיזית שנדרשת מגוף האם על מנת לייצר את הפלא הזה של בריאת יש מאיין. נכון, הריון הוא לא מחלה, למעשה הוא אחד הביטויים היפים של בריאות ויצירה של הגוף האנושי, ויחד עם זאת, אורח החיים המערבי אינו ידידותי במיוחד עבור נשים בהריון.

✘ האוויר שאנחנו נושמות מזוהם.
✘ אנחנו מוקפות קרינה סלולרית  24/7.
✘ אנחנו צורכות תרופות מפעם לפעם.
✘ קרינת UV בגלל החור באוזון… ועשן סיגריות..
✘ חוסר בשעות מנוחה
✘ קצב חיים קדחתני שאינו סלחני עם האתגר הפיזי…

כל זה מוכר לנו כחלק מהעולם המודרני. העייפות התהומית והבחילות בשלושת החודשים הראשונים לא יזכו אותך בדרך כלל בהקלות בעבודה, הקלוגרמים העודפים שאנו לומדות להתנהל איתן לקראת סוף ההריון גם הם לא עילה מספקת למנוחה והורדת הילוך בעולמינו התובעני.

זאת ועוד ש….

במשך 9 חודשים הגוף מגויס בשיא עצמתו וכוחו למשימה הגדולה מכולן – יצירת חיים. אכן, סוג של נס בכל פעם מחדש ? וכמו בכל מפעל גם כאן דרושים חומרי גלם. וככל שחומרי הגלם איכותיים יותר כך התוצאה הסופית משובחת יותר אז נכון, זרע וביצית יוצרים את ייחודיות ה DNA של העובר.

אבל מכאן והלאה זו האם וההזנה שיש לה לתת לעובר דרך השליה. ומה שעובר דרך השליה קשור קשר ישיר להקפדה על תזונה נכונה והערכים התזונתיים נמצאים במחזור הדם של האם. אז יש לנו מלא אתגרים מסביב שמקשים עלינו לשמור על תזונה נכונה בהריון ועל אורח חיים בריא,

✘ סדר יום עמוס
✘ העדר פניות
✘ מזון מתועש ומעובד
✘ חוסר מודעות לתזונה נכונה בהריון

אז מה עושים?

נשים רבות מקבלות את המלצת הרופא לתמיכה בתזונה נכונה בהריון משום שהן מבינות שבזמן ההיריון דרושים לגוף חומרי בניין רבים יותר ממה שרובינו יכולות לספק לו באופן יום יומי. כמעט באופן גורף המלצות אלה יפנו את אותך לתוספי מזון,  ויטמינים ומינרלים. המיוצרים במיוחד לנשים בהריון. אך האם באמת מוצרים אלה יעילים מספיק בתמיכה בגוף האישה והעובר? האם זה באמת הדרך הטובה ביותר לתמיכה בהריון או… שתזונה נכונה ואיכותית, של מוצרי מזון מלא, יעילה יותר? שוב תארו לכן נשים יקרות…שפיה טובה מקישה על חלונכן … ומגישה לכן מתנה עם כל מה שהגוף שלכן צריך ?

ויטמינים
 מינרלים
 אנזימים
 פיטו נוטריאנטים
 פחמימות
 חלבונים
 סיבים תזונתיים
 שומנים איכותיים
והכל… באיכות הגבוהה ביותר באופן הפשוט הנוח והקל ביותר.

מחקר שנעשה על נשים בהריון :

ד”ר דאג אודום, גניקולוג מזה למעלה מ-30 שנה ערך מחקר באוניברסיטת מיסיסיפי שבארה”ב. הוא קיבץ 356 נשים בהיריון וחילק אותן ל-2 קבוצות, בנות 178 נשים כל אחת, בגילאים קרובים.  קבוצה אחת שילבה בתזונה היום יומית שלה תוספי מזון או מולטי ויטמינים רגילים.  קבוצה שנייה שילבה את התזונה של מוצרי חברת Juice Plus – מוצרי בריאות המכילים 30 סוגים שונים של פירות וירקות. התוצאות היו גורפות!!

הנשים ששילבו את “ג’וס פלאס” בהריון:
 הזדקקו לפחות ניתוחים קיסריים,
לעומת הנשים שצרכו מולטי ויטמינים רגילים (47% לעומת 68%)
 לא נצפו מקרי טרום לידה (לידה לפני שבוע מספר 37),
לעומת 20% מקבוצת הנשים שהשתמשו במולטי ויטמינים רגילים
 מנעו בצורה מוחלטת preeclampsia (רעלת הריון)
לעומת 38 נשים מקבוצת המולטי ויטמינים
 ילדו תינוקות במשקל תקין,
כאשר ממוצע משקל התינוקות של האמהות שצרכו ג’וס פלאס בהריון
היה גבוה בכרבע קילו מהתינוקות בקבוצה השנייה
 אף תינוק לא לקה בתסמונת מצוקה נשימתית (respiratory distress syndrome)
לעומת 13 תינוקות שלקו בתסמונת מצוקה נשימתית בקבוצת הנשים שצרכו מולטי ויטמינים רגילים.
 התינוקות לא נזדקקו לטיפול נמרץ לאחר הלידה
לעומת 17 אמהות לתינוקות שכן היו צריכים טיפול נמרץ לאחר הלידה.

ד”ר דאג אודום אומר במחקר:
“ג’וס פלאס היא דרך נהדרת להוסיף נוטריאנטים מועילים מפירות וירקות
לשמירה על תזונה בריאה בכלל ועל תזונה נכונה בהריון בפרט.
לאמהות בריאות יותר – ילודים בריאים יותר.”

לסיכום :

מוצרי ג’וס פלאס בהריון, בהחלט מספקים לאם את המכלול התזונתי לו היא זקוקה לפני, בזמן ואחרי הלידה. מוצרי ג’וס פלאס מספקים ערכים תזונתיים חיוניים כמזון מלא משלים ולא כחומרים מבודדים, מה שמאפשר לגוף לזהות ולהשתמש במיכלול הנוטריאנטים שהגוף צריך תוך סינרגיה מושלמת המעצימה את השפעתם הטובה .

ולכן גם מחזקים את המערכת החיסונית, מסייעים לבריאות הלב וכלי הדם ושומרים את האם בריאה וחזקה מתמיד.מוצרי ג’וס פלאס – מזון מלא משלים, מאפשרים לאם להשלים ולגשר על הפער בין מה שהיא אוכלת, לבין מה שהגוף באמת זקוק לו לאמהות בריאות יש תינוקות בריאים.

ועם כל כך הרבה עדויות ותגובות מדהימות של נשים בהריון ונשים לאחר הלידה, ואלפי אנשי מקצוע ומומחים מהתחום שממליצים, ניתן לאמר כי ג’וס פלוס הינו ההשלמה הטובה ביותר לתזונה נכונה, אחרי פירות וירקות, במיוחד לנשים בהריון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close