ג'וס פלאס לקנייה

ג'וס פלאס רכישה + בונוס מיוחד תכנית 12 הדקות

ג'וס פלאס רכישה אונליין / בעזרת נציג שלנו שיעזור לכם עם כל הפרטים. אצלנו תקבלו את תוכנית 12 הדקות שתעזור לכם למקסם את התוצאות ולהשיג אפקט מנצח .

ג'וס פלאס רכישה : ג'וס פלאס פירות וירקות

ג'וס פלאס רכישה
ג'וס פלאס לרכישה :פירות וירקות

מה מכילות הכמוסות של ג'וס פלאס?

כמוסות הפירות והירקות של ג’וס פלאס מופקות ממגוון פירות וירקות טריים.
תערובת הפירות והירקות של ג‘וס פלאס מכילה: גזר, פטרוזיליה, סלק, ברוקולי, כרוב אדום, כרוב לבן, עגבניות,שום, תרד, תפוחים, אפרסקים, תפוזים, אננס, שזיפים, תמרים ופפאיה. הקפסולות ג’וס פלאס אינן מכילות גלוטן (מתחת ל- 20 מ”ג לק”ג), אינן מכילות לקטוז ומיועדות גם לחולי סכרת. הערכה מגיעה בכמות מספיקה ל 4 חודשים

ג'וס פלאס רכישה
ג'וס פלאס רכישה

מה אומרת ד"ר קים דזל תזונה נכונה והימנעות ממחלת הסרטן ?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=ChBs1tGVewg

ד"ר קים דזל תזונה נכונה והימנעות ממחלת הסרטן – ג'וס פלאס

תזונה העשירה בנוגדי חמצון, כגון הפיגמנטים המצויים בירקות יחד עם רכיבים צמחיים נוספים, יכולה לסייע בהפחתת תהליכי הזדקנות ומחלות. ואכן רמות גבוהות של נוגדי חמצון בדם, המהוות סמן לצריכתם בתזונה, נמצאו קשורות בהפחתת הסיכון למחלות כמו מחלות לב וכלי דם וסרטן.

חשוב גם לדעת כי חלק מתהליכי החמצון מתרחשים כבר במערכת העיכול, לאחר הארוחה. לדוגמה: במהלך עיכול מאכלים בשריים ושומניים, נוצרים בקיבה תוצרי חמצון מזיקים, העלולים לתרום להתפתחות מחלות. מתברר שנוגדי חמצון כגון פוליפנולים, יכולים למנוע את תהליכי החמצון המזיקים הללו, כשהם נצרכים בזמן הארוחה.

הגברת צריכת סיבים תזונתיים היא סיבה חשובה ביותר לשלב ירקות בכל ארוחה, ובפרט כשחלק מהארוחות בתפריט היומי, הן של ילדים והן של מבוגרים, מבוססות על דגנים מעובדים הדלים בסיבים תזונתיים.

הבעיה מתחילה כאשר שגרת החיים העמוסה שלנו נכנסת לתמונה. ג'וס פלאס נותנת פתרון מעולה לשמירה על אורח חיים בריא ומזין בעזרת לקיחת המנה היומית של ויטמינים שהגוף שלנו צריך.

המוצרים של ג'וס פלאס לרכישה :

המוצרים של ג'וס פלאס לרכישה :

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close