דיאטה

חשיפה: הזדמנות ללמוד לבשל ברמה גבוהה מהשפית ג'קי אזולאי

פיינליסטית גמר מאסטר שף, השפית ג'קי אזולאי מחליטה להנגיש את הידע והניסיון הרב שלה בבישול, ולתת הזדמנות שווה לכולם במטבח.

יכול להיות שגם אתם נמנים בין האנשים שהיו רוצים ללמוד לבשל ברמה גבוהה, במיוחד שמדובר על לימוד ביתי כזה שלא מצריך  לפנות זמן, להיתקע בפקקים או להשקיע את מיטב כספכם בסדנאות בישול פרונטליות.

זה לא משנה אם הדבר היחיד שאתם יודעים לבשל זה חביתה או שאתם חובבי המטבח הביתי, כי בישול הוא תחום שתמיד יש מה ללמוד בו, במיוחד שמדובר בשפית ג'קי אזולאי, המתמודדת האהובה מהעיר בית שמש, שפרצה  עם מנת הדג המרוקאי שלה והמשיכה להפתיע עם מנות שהיממו את השופטים, פרק אחרי פרק בתכנית הבישול האהובה עלינו מאסטר שף.

 

בימים אלו ממש, חושפת אזולאי את קורס הבישול הביתי שלה, שבו תוכלו למצוא 30 שיעורים שילמדו אותכם לקחת את האהבה למטבח, צעד אחד קדימה, וללמוד לבשל מנות טעימות במיוחד. כשהקטגוריות בקורס מגוונות ומכילות: דגים, קציצות עוף,קציצות בשר,פסטות,אורז ותוספות.

הקורס מתאים למי שלא יודע לבשל בכלל וגם למי שרמת הבישול שלו נחשבת לרמה "הממוצעת". בכל שיעור תוכלו ללמוד צעד אחרי צעד, איך להכין את המנות ובין לבין, תקבלו גם טיפים וסודות מהמנטורית שידועה כאחת המנטוריות הנחשבות בארץ לאוכל ביתי וגם כשר.

מנות הדגים מגיעות במגוון אופנים של הכנה, דגים בתנור, דגים מבושלים, דגים נאים ודגים מטוגנים.

אבל החלק הכי טוב הוא שהמתכון המפורסם של ג'קי אזולאי של הדגים המרוקאים, מופיע בפעם הראשונה בהסברים של צעד אחרי צעד. שלל המנות בקורס, יגרמו לכל תלמיד להפוך לאשף במטבח הביתי ומבטיחות לו ידע יישומי להכנת מגוון של ארוחות.

כמה מילים מג'קי על קורס האונליין שלה

http://https://www.youtube.com/watch?v=b_PKcofZmvM

איך הקורס מועבר בעצם?

הכניסה מתבצעת דרך מערכת ייעודית, שמקבלים בהרשמה, יחד עם הסיסמא והשם משתמש האישיים שלכם, וכל השיעורים מופיעים לכם מימין, לפי סדר של הקטגוריות ובמצב "פתוח לצפייה".

ובצורה כזו שאתם תמיד יכולים לחזור אחורה ולצפות בשיעורים שוב. היתרונות של קורס בישול אונליין על סדנה פרונטלית, הוא שיש אפשרות תמיד לחזור על התוכן וללמוד אותו שוב.

 

לסיכום, הקורס מעניין, מעשיר ומתאים לאנשים המבשלים ברמה ממוצעת ולאנשים שלא מבשלים בכלל, הכניסה לקורס ידידותית למשתמש. הידע בקורס הוא בהחלט ידע יישומי ופרקטי, ומועבר בצורה כזו שהתלמיד כבר רוצה להתנסות ולהעז במטבח.

אנחנו מדרגים את הקורס בדירוג 5/5 וממליצים לכל מי שאוהב את המטבח, לקפוץ על ההזדמנות ולרכוש ידע וניסיון,

שהערך שלהם לא יסולא בפז מאחת המנטוריות הנחשבות בארץ, ג'קי אזולאי.

לפרטים נוספים על קורס הבישול של ג'קי אזולאי >>

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close