דיאטה

ג'קי אזולאי יוצאת עם קורס בישול ביתי שמועבר באונליין

פיינליסטית גמר מאסטר שף, השפית ג'קי אזולאי יוצאת עם קורס הבישול הביתי הכי שווה ברשת

השפית ג'קי אזולאי  החליטה שהיא יוצאת עם קורס בישול, ומסייעת לגברים ולנשים ללמוד לבשל אוכל ביתי, ברמה גבוהה.

הקורס פונה לאוכלוסיית הגברים והנשים בישראל, בעיקר לאלו המבשלים ברמה ממוצעת או לא מבשלים בכלל, ומציע להם סט הדרכות וידאו שמלמד את יסודות הבישול הביתי, מהבסיס עד לרמה גבוהה.

אפשר למצוא מגוון קטגוריות של בישול ומתכונים שמועדפים על השפית במיוחד. בין הקטגוריות : דגים, קציצות עוף,קציצות בשר,פסטות,אורז ותוספות מגוונות שונות.

הקורס מפורט מאוד, מכיל 30 פרקים מלאים בתוכן עשיר ומעניין, טיפים וסודות מהמנטורית שידועה כאחת המנטוריות הנחשבות בארץ לאוכל ביתי וכשר.

מנות הדגים מגיעות במגוון אופנים של הכנה, דגים בתנור, דגים מבושלים, דגים נאים ודגים מטוגנים.

אבל החלק הכי טוב הוא שהמתכון המפורסם של ג'קי אזולאי של הדגים המרוקאים, מופיע בפעם הראשונה בהסברים של צעד אחרי צעד.שלל המנות בקורס, יגרמו לכל תלמיד להפוך לאשף במטבח הביתי ומבטיחות לו ידע יישומי להכנת מגוון של ארוחות.

כמה מילים מג'קי על קורס האונליין שלה

http://https://www.youtube.com/watch?v=b_PKcofZmvM

איך הקורס מועבר בעצם?

הכניסה מתבצעת דרך מערכת ייעודית, שמקבלים בהרשמה, יחד עם הסיסמא והשם משתמש האישיים שלכם, וכל השיעורים מופיעים לכם מימין, לפי סדר של הקטגוריות ובמצב "פתוח לצפייה".

ובצורה כזו שאתם תמיד יכולים לחזור אחורה ולצפות בשיעורים שוב. היתרונות של קורס בישול אונליין על סדנה פרונטלית, הוא שיש אפשרות תמיד לחזור על התוכן וללמוד אותו שוב.

לסיכום, הקורס מעניין, מעשיר ומתאים לאנשים המבשלים ברמה ממוצעת ולאנשים שלא מבשלים בכלל, הכניסה לקורס ידידותית למשתמש. הידע בקורס הוא בהחלט ידע יישומי ופרקטי, ומועבר בצורה כזו שהתלמיד כבר רוצה להתנסות ולהעז במטבח.

אנחנו מדרגים את הקורס בדירוג 5/5 וממליצים לכל מי שאוהב את המטבח, לקפוץ על ההזדמנות ולרכוש ידע וניסיון, שהערך שלהם לא יסולא בפז מאחת המנטוריות הנחשבות בארץ, ג'קי אזולאי.

לפרטים נוספים על קורס הבישול של ג'קי אזולאי >>

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close