דיאטה

דיאטה ים תיכונית | זוכה במקום ראשון בזכות יתרונותיה הרבים

דיאטה ים תיכונית מבוססת על מזון , פרות וירקות טריים, אגוזים, שמן זית וכמות קטנה של חלבונים כמו חלב, דגים טריים וגם יין אדום .הדיאטה היא לא רק משביעה וערבה לחך, היא גם מאוד בריאה וגם מפחיתה את הסיכון למחלות שונות כמו מחלת האלצהיימר ומחלות לב וסרטן.

דיאטה ים תיכונית
אוהבים סלמון ? גם אנחנו..

זה לא סוד שאנשים שחיים באזורי הים התיכון זוכים להאריך חיים וליהנות מבריאות תקינה ותזונה עתירת ויטמינים. כמו כן, בריאות הלב אצל אנשים שחיים במדינות אלו משופרת. והם סובלים פחות ממחלות הקשורות בלב וכלי דם.

ומה אומרים המחקרים בנושא של תזונה ים תיכונית?

מחקרים שנעשו למשל מחקר בעיתון הבריטי מעלים נתונים מפתיעים במיוחד. הפחתה של 10% בסיכון למחלת הפרקינסון זו דוגמה אחת לבריאותה של הדיאטה הים תיכונית.

הטריות המאופיינת | דיאטה ים תיכונית

ואיך זה מתקשר לנוגדי חמצון?

נוגדי חמצון   הוא חומר כימי בהמקטין את קצב תגובות החימצון של חומרים אחרים בסביבתו. חמצון הוא תגובה כימית שבה אלקטרונים עוברים מחומר מסוים למחמצן. תגובות חמצון יכולות ליצור רדיקלים חופשיים, שפוגעות בתאי הגוף. סביבנו קיימים רעלניים שהורסים את התאים וגורמים להתפתחות של מחלות שונות . בדומה (לדיאטת התה האדום שמשגעת את ישראל !)

ולכן, שתיית יין אדום וצריכה של ירקות שונים ושמנים טבעיים כמו שמן זית למשל, בהחלט מכילים כמויות גדולות של נוגדי חמצון שמסייעים לגוף האדם להילחם במזהמים שונים ובהתפתחות מחלות.

" יותר דגים פחות בשר אדום "

מהי דיאטה ים תיכונית?

מבוססת על המזונות והכמויות הבאות:

• צריכה גבוהה של פירות וירקות עסיסיים וטריים.

• חיטה מלאה, קטניות, אגוזים , זרעים ואורז.

• הפחתת מזון תעשייתי מעובד.

• צריכת שומן בלתי רווי, בעיקר שמן זית (אבוקדו, טחינה).

• אכילת חלבון מהדגים והצומח ופחות בשר אדום ובשר מעושן.

• מוצרי חלב בכמויות מעטות

• שתייה  של יין אדום (מתונה)

דיאטת תה אדום עשירה גם היא בנוגדי חמצון

נוסחת התה האדום

דיאטת התה האדום , מכילה גם היא כמות עשירה של נוגדי חמצון. מרכיבי המתכון המיוחד שלה מכילים כמות נכבדת של "נשק" שנלחם ברדיקליים החופשיים שמהם הגוף מנסה להיפטר.

מסתבר שיש קשר בין רעלים לבין היכולת של הגוף לאגור / להיפטר משומן עודף. כך שאם אתם מחפשים להתחיל דיאטה חדשה, ההמלצה היא שקודם לפני הכל , תדאגו לנקות את הגוף מרעלים על מנת לשפר את היכולת של הגוף להיפטר משומן עודף בצורה בריאה ומהירה.

 

 

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close