בריאות וספורט

דיאטת התה אדום המוצר הבא שלך להרזיה

דיאטת התה אדום וניקוי רעלים הנוסחה המשולבת

דיאטת התה אדום פותחה במיוחד עבור ניקוי רעלים מהגוף

שומן ורעלים: חיבור קטלני

כאשר אתה נחשף לרעלים, הם מוצאים את דרכם לתוך התאים שלך, כולל רקמות השומן שלך.

למרות שלגוף שלך יש מערכת מובנית של דטוקסיפיקציה (מערכת ניקוי רעלים פנימית), היא עדיין לא מוגדרת להתמודד כראוי עם כל הרעלים שמגיעים עם החיים בסביבה של היום.

שיעורי הגידול של סרטן, אלצהיימר מחלות כמו סוכרת, אוטיזם, עייפות, מחלת לב, פוריות, אלרגיות, והשמנת יתר. לסביבה יש קשר ישיר לרעלים בתוך גופנו. גם ביו- כימיקלים קשה יותר לגוף שלך לחסל מאשר כשהם היו לפני הרעלים שהגיעו מהסביבה.

כתוצאה מכך: המערכת החיסונית שלך סובלת, המטבוליזם שלך סובל, ואת נשארת עייפה, חולה, שמנה.

רבים מהרעלים שנמצאים בגוף שלך מאוחסנים כרגע בתוך תאי השומן שלך. זהו חלק גדול מהסיבה- מדוע יש צורך בפעולה אינטנסיבית לאיבוד משקל מהר במהלך תכנית דיאטת התה אדום.

 

 

להיפטר מהשומן והרעלים קורה בו זמנית בתכנית תה אדום.

אחת הסיבות שהגוף שלך אוגר שומן על אף המאמצים הטובים ביותר שלך כדי להוריד אותו היא: כי הגוף משתמש בשומן כמו מתקן אחסון עבור דברים כמו חומרי הדברה וכספית.

שתייה מרובה של מים זהו מנגנון שבו הגוף משתמש כדי לדלל רעלים בניסיון לגרום לכמה שפחות נזק אפשרי בעוד הגוף באופן טבעי אמור לשטוף את הרעלים, זה לא יקרה אם תמשיכי לקחת אותם ההגנות של הגוף והמערכת החיסונית תתחיל לפעול כאשר תתחילי את התוכנית של דיאטת תה אדום.

תה אדום נותן לגוף לשבור את הצורך מזרם קבוע של כימיקלים, וזה מאפשר למערכת שלך לשטוף רעלים שהצטברו. דטוקסיפיקציה על ידי לחימה בדלקת, חיזוק חסינות, ועזרה עם הסרת הפסולת.

אז למה דיאטת התה אדום?

ייתכן שאת תוהה למה דיאטת תה אדום חשוב, ואת כנראה סקרנית לגבי מה שהתהליך הזה יעשה עבור הגוף שלך. את כבר יודעת כי תה אדום יעזור לך להתחיל ב:

ירידה במשקל, אבל יש לו עוד הרבה יתרונות.

הוצאת רעלים בעיות פיזיות, נפשיות, רגשיות כי הם נפוצים כל כך עד שיש לנו נטייה לקחת אותם כ"חלק נורמלי של החיים." רבים מהם אלו נושאים הקשורים זה לזה, ולכמה מהם יש קשר ישיר להשמנת יתר. חלק מהבעיות הבאות יכולים להיגרם על ידי רעלים (או להחמיר אותם) ועשוי לחול עליך:

-מצבי רוח -אנרגיה נמוכה -נדודי שינה -קושי להתרכז -כאבי ראש -אקזמה -שרירים ו / או כאבים במפרקים -אסתמה -אלרגיות -כאב גב תחתון -מפרקי ירך -מחלת כבד שומנית -אבנים בכליות -תסמונת התעלה הקרפלית -עייפות כרונית -הזדקנות מוקדמת -בעיות עיכול כמו שלשולים, נפיחות ועצירות -תסמונת קדם ויסתית -אלרגיות למזון -בעיות עור כגון אקנה

דיאטת התה אדום תעזור לך למנוע את כל אלו…

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close