הדר אשוחכלכלה

הדר אשוח : שיווק שותפים האם כדאי לעשות את קורס תכלס כסף?

הדר אשוח רק בן 17 ובעל חברה ששווה 2 מיליון שקל בהכנסות

הדר אשוח קורס שיווק שותפים: חוות דעת על קורס תכלס כסף

לפני שנתיים התחיל הדר אשוח את המסע שלו בדרך להיות מיליונר ,חלום שיש לו מגיל 15,לא ברור מה הסיבה שילד בגיל שלו חולם להיות עשיר,אבל אפשר לומר על הדר שהוא מעז לחלום בגדול וגם להגשים. את שלו יפרח הוא הכיר בקורס שעשו יחד ומשם השניים החלו לעבוד על קורס משלהם בשיווק שותפים. יש להם אלפי תלמידים חדורי מוטיבציה שלומדים את התחום צעד אחרי צעד ומיישמים את כל התכנים שלומדים בקורס תכלס כסף.

למי מתאים הקורס תכלס כסף?

קורס תכלס כסף מתאים לכולם,גם נערים ונערות שרוצים להרוויח כסף בזכות עצמם, גם הורים לילדים שמחפשים דרך לייצר בה עוד הכנסה צדדית במקביל לעבודתם כשכירים, הקורס מועבר דיגיטלית ומספיקות מספר שעות בודדות בשבוע לצפייה ויישום התכנים.

למי שרוצה להעמיק  בתחום של שיווק שותפים ולמקסם את התוצאות על ידי תכנים נוספים ובונוסים, כמו בניית נכסים דיגיטליים ויצירת מוצרי מידע יש אפשרות לעשות קורס שנקרא הכספונט של שתי בחורות בשם דפנה אוהב שלום ועדי בן אליהו שמתעסקות בתחום של שיווק שותפים ויצירת נכסים דיגיטליים.

התחום של יצירת מוצרי מידע הוא תחום שצובר תאוצה גם כן והרבה אנשים שרוצים להקים לעצמם נכסים לטווח ארוך מבינים שכדאי לעלות הילוך וללמוד ידע פרקטי שמשתלם לחשבון הבנק ולעתיד הכלכלי וזה בהחלט תקף גם למי שאין לו הון עצמי ורוצה לייצר מהאינטרנט אפיק תשואה חודשי מניב.

לפרטים על ההכשרות השונות בתחום של שיווק שותפים לחץ כאן

 

 

 

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close