הכנסה באינטרנט בצורה קלה

איך הפכה שכירה בתעשייה האווירית לבעלת נכס אינטרנטי משגשג?

דפי אוהב שלום (34), אמא לשלושה ילדים, הנדסאית מכונות החליטה להשאיר מאחוריה את עברה כהנדסאית מכונות בתעשייה האווירית. אחרי לידת ביתה השנייה, ורגע לפני שההוצאות המשפחתיות שלה התחילו לתפוח יותר ויותר קיבלה אוהב שלום את מכתב הפיטורין. "צ'קים התחילו לחזור לי, שמתי לב שאני מסתובבת סביב עצמי בסופרמרקט ומתלבטת מה יותר חשוב לי לקנות… פחדתי על העתיד של הילדים שלי. בחודשים שאחרי הפיטורין חייתי בתחושה שכל העולם חרב עליי, בדיעבד אני מודה על זה", מספרת דפי.

דולר בחודש והוידאו שלך כובש פסגות ביוטיוב

הכירו את קאשטיוב, השיטה הכי פשוטה, מהירה וזולה שלא הכרתם לעשות כסף מיוטיוב. השקעה של כמה שקלים בודדים בחודש, והוידאו שלכם יהפוך בזמן קצר לנכס שאנשים יהיו מוכנים לשלם עליו כדי לקבל ליהנות מההצלחה שלו. אז איך זה קורה בדיוק? אסי אפשטיין, מפתח השיטה, חושף הכול.

נדל"ן לכל דבר החל מ-5,000 ש"ח

בזמן ש״דירה״ נהייתה מילת קוד לחלום בלתי מושג עבור הישראלים, האינטרנט מתגלה כפיצוי הולם עבור דור שכמעט ויתר, ועכשיו יכול לייצר כמעט מאפס נכסים שמניבים לא פחות מנדל״ן להשקעה – רק בלי משכנתא, בלי תלות בבבנקים ובלי הון עצמי.

אדם טל שיווק שותפים

עלייתם של סוחרי הידע

עם מעל 4,500 תלמידים והכנסות של מליונים, יש שקוראים לאדם טל ״המורה העשיר בישראל״, אבל אדם, שלא סיים תיכון ומעולם לא טרח להשלים בגרות טוען שכל אחד יכול להיות במקומו

Back to top button
Close
Close