בריאות וספורט

מישל טרוני חושף את הסודות שלו מחדר הכושר

מכנים אותו שוורצנגר הישראלי כי מישל טרוני  הוא לא רק אושיית אינסטגרם מוכרת, הסיפור מאחורי האיש שזכה בתואר מר ישראל 3 פעמים

מישל טרוני מציג את תכנית האימונים הכי מבוקשת בישראל : SHAPEUP !

מישל מספר לי שמגיל 6 שנחשף לארנולד שוורצנגר היה לו חלום יום אחד להתחרות הוא התאמן בצורה רצינית שהמטרה הייתה ברורה, לעמוד על במה יום אחד ולהראות לכולם מי הכי טוב. אחרי השירות הצבאי שלו הוא מצא עבודה שהתאימה לשגרת האימונים האינטנסיבית שלו וזה היה הטיימינג המושלם לעלות הילוך :"הבטחתי לעצמי ששנה מהיום [הייתי בן 21]

אני אנצח את התחרות ,כמו שתמיד חלמתי".

תוכנית אימונים לחיטוב
תוכנית אימונים לחיטוב

טרוני מספר שמספר חודשים לפני התחרות הראשונה שלו,הוא ספג לא מעט עלבונות מהסביבה הקרובה שלו "עליתי משמעותית במשקל כדי לבנות מסת שריר גבוהה, הייתי צ׳אבי, ממש שמנמן, תוך חודש שינוי קיצוני כזה. כולם היו בשוק"

" אוטוטו התחרות,כל הזמן ניסיתי להזכיר לעצמי,שזה החלום שלי ושאני לא יכול לתת לאנשים להשפיע על הדרך שלי,עם הרבה אמונה בדרך שלי ידעתי שעוד שנייה אני סותם פיות לכל מי שצחק עליי,לכל מי שהעליב אותי או זלזל, עוד רגע אני אגשים את החלום."

שבועיים לפני התחרות אתה צריך להיות מוכן לגמרי, אחוזי השומן בגוף שלי היו מאד נמוכים גוף פרופורציונלי ומסת שריר גבוהה. עשיתי שיעורי בית ולמדתי על כל המתחרים שאמורים להתחרות בקטגוריה שלי. אני אמנם שוקל כרגע 95 קילו על 6% שומן אבל אתחרה על 90 קילו באיגוד המקצועי IFBB."

לכל הסודות של מישל טרוני מחדר הכושר ולתכנית המקצוענית שלו להעלאה מואצת של מסה לחץ כאן

מישל טרוני חברה ,המשפחה והסביבה קרובה

מישל טרוני מספר שהמשפחה לא הייתה כל כך מפרגנת,כל הזמן הזכירו לי שהתחום לא ממש מפותח בארץ ומי שנראה ככה עושה רושם של אדם לא ממש מפותח שכלית, סטיגמות, כרגיל.. אבל מישל ידע שהוא יזכה הוא ידאג לנפץ סטיגמות. "

מישל טרוני
מישל טרוני

 

כל הזמן היה לי בראש דבר אחד,רציתי להביא את השינוי בתחום,הבטחתי לעצמי כל יום מול המראה שאני חזק לא רק פיזית אלא גם מנטלית שאני עומד מאחורי החלומות שלי גם שהסביבה הקרובה לא שיא המפרגנת,שאני נאמן לעצמי וזה מה שחשוב"

"בת הזוג שהייתה לי באותה תקופה הייתה היחידה שפרגנה לי, היא באה איתי לכל אימון וכל הזמן החדירה לי לראש מי אני ומה אני. היא תמכה בי המון ועודדה בתקופות הכי קשות,היא הייתה הכוח שלי להמשיך. התחרות התקרבה ממש ,שבוע לפני התחרות כל מה שהיה לי בראש היה להוכיח לעצמי ולבת הזוג שלי שחלמה את זה אפילו יותר ממני שמגיע לי לזכות בתואר ,תואר מר ישראל"

רק שאז קרה טוויסט בעלילה :"6 ימים לפני התחרות הראשונה שלי,נסעתי לאסיה בת הזוג שלי באותם ימים,בדרך לעבודה שלי,אני לוקח מאסיה את האוכל המדויק מבחינה קלורית,אוכל יבש ודל שומנים ופחמימות ויוצא למועדון שלי.

לא, אני לא הבעלים, אני עובד כמאבטח בכניסה, יש לי זמן לאכול מתי שרק ארצה ויש לי זמן לשבת ולנוח כמה שרק ארצה. מקווה שהערב לא יהיו מכות כמו כל ערב, משהו מוזר.

אני יותר חלש מהרגיל, לא בגלל החוסר פחמימות, זו הרגשה שאני לא מכיר.אני תשוש וחלש,אסיה שואלת איך היה בעבודה וישר קולטת שמשהו לא טוב"

 את ההמשך תוכלו לקרוא בעמוד הפייסבוק של מישל מכאן…

לכל הסודות של מישל מחדר הכושר לחץ כאן < < <

מישל טרוני shape up
מישל טרוני shape up

 

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close