נוסחת ההרזיה 'האדומה' שהתגלתה בעיר ג'ייפור בהודו משגעת את הישראליות

חדשות אחרונות / בריאות ודיאטה ,חדשות, חם ברשת

עדי בן, [32] מירושלים ״ומלאה לשעבר״, מחליטה לחשוף לקהל הרחב את הנוסחה האדומה שהתגלתה בהודו, בעיר ג'ייפור ועזרה לה ולעוד יותר מ-767 נשים לרזות ולהיפטר מהשומנים העיקשים,בצורה מהירה, 100% טבעית ובריאה וללא כל צורך בכדורים, דיאטות כסאח או שיטות שאינן טבעיות.

בן חזקיה 14/04/2019 | חם ברשת

חזרה מהודו עם תגלית פורצת דרך

עדי זוכרת את רגע התפנית שעזרה לה סוף סוף לצאת מלופ הדיאטות. זה קרה לפני 5 שנים בעיצומו של טיול להודו שאליו נסעה יחד עם אמה, טיול שמטרתו היה לעזור לה להתגבר על שברון לב בעקבות אובדן קשר רומנטי שהסתיים. אבל זו רק הייתה ההתחלה לתגלית שתסעיר את חיה ואת תעשיית הדיאטות כולה.

בן מספרת שתהליך ההשמנה שלה קרה בנסיבות לא הכי משמחות. " העליתי קרוב ל-10 קילוגרמים בתקופת זמן קצרה של 3 חודשים בלבד, היום אני יודעת שתהליך ההשמנה אצלי נבע מסיבות רגשיות ואחרי הפרידה הקשה שהייתה לי מבן הזוג שאיתו הייתי דאז, האוכל שימש לי נחמה רגשית"

האמת, ששום דבר לא שיגרתי בסיפור הזה של עדי שלא מהססת לספר לנו על רגע ההשפלה שחשף סוד עתיק ששינה את התמונה ב – 180 מעלות ועזר למאות נשים להיפטר מהשומן העודף :"באחד מהימים בטיול בהודו, בעיר ג'ייפור שנקראת גם העיר הורודה יצאנו אני ואמא שלי לטייל באזור המסגדים, בזמן שעלינו בהר תלול לכיוון המסגד, היה קשה להתעלם מהקושי שלי לטפס מעלה ואז הוא פנה אליי באנגלית , נזיר לבוש בגלימה הודית בצבע כתום .

"את צעירה בשביל להתנשף ככה , ברור לך שזה השומן העודף . אבל יש לי משהו בשבילך מתכון מיוחד של תה ועוד רכיבים ,אם את חכמה והבעיה מפריעה לך את תקשיבי לי "

הנוסחה התגלתה לראשונה בעיר ג'ייפור

עדי מספרת שהיא הייתה המומה, זו הייתה הפעם הראשונה שמשהו אמר לה בצורה ישירה את האמת שהיא כבר ידעה. ובכל זאת, היא החליטה להוציא את הפנקס מתיק הטיולים ולכתוב צעד אחרי צעד את הרכיבים וההנחיות המפורטות של הנזיר. ומשם הכל היסטוריה.

ולמרות התסכול וההשפלה, בן הבינה שהיא חייבת לפעול בנוגע לבעיית המשקל שלה. בנקודה הזאת עדי מספרת שהיא הרגישה שהשומן העודף מפריע לה להתנהל ביום יום, ושאם לא תעשה משהו בנושא, כדור השלג הזה רק יגדל ויגדל. "באותו יום , כבר בערב נסענו לשוק אני ואמא וקניתי את כל המרכיבים והתחלתי לעשות מה שאמר לי הנזיר. אחרי שבועיים כבר היה קל להבחין בשינוי, הבנתי שהנזיר המזוקן צדק."

הנוסחה האדומה

הנוסחה שמנקה רעלים ומעודדת ירידה במשקל

המרכיבים הטבעיים עובדים גם על ניקוי רעלים שידוע שמסייע לגוף להיפטר מרעלים שמקשים על הגוף להיפטר מהשומנים העקשנים בתאים. מחקרים תומכים ,מוצאים תועלות בחלק מהרכיבים כגון עיכוב של ייצור תאי שומן חדשים.

עדי מבקשת לפנות לכל אחת שהתסריט הזה של דיאטות מתישות ואימונים מפרכים מוכר לה מניסיון אישי. "אם גם את רוצה לצאת מלופ של רגשות אשם בגלל זלילה, רוצה לעצב אורח חיים בריא, קליל,שיכול לסייע בתהליך ההרזיה שלך את יכולה להתחיל כבר מהיום בערב ליישם פתרון קליל אשר יכול לשפר את הביטחון העצמי, הבריאות והאנרגיה של גופך", היא אומרת.

כל מי שנרשמת, מקבלת במיידי גישה לתכנית שמכילה את ההנחיות והרכיבים המפורטים

 שניתן לבצע בכל זמן ובכל מקום. בנוסף, גם זוכה לצ'ופרים נוספים שעדי נותנת למצטרפות החדשות. התשלום לתכנית הוא חד פעמי, מתאים לכל כיס והוגן לכל הדעות, ובעצם יכול לסייע לך להשיג את הבטן שטוחה, הירכיים מחוטבות, והישבן המוצק שתמיד רצית, בשיטה טבעית ובריאה.

רוצה לשמוע עוד פרטים על התוכנית היחידה שמציעה לך פתרון בריא ומואץ בדרך לגוף שעליו תמיד חלמת וללא כדורים מזיקים או דיאטות כסאח ואם רוצה לדעת עוד על השיטה שמובילה לתוצאות מושלמות לגוף, מכל מקום ובכל זמן, לחצי כאן עכשיו, ואולי תצטרפי למאות נשים שכבר מיישמות את הנוסחה האדומה לגוף חטוב ואורח חיים בריא . בהצלחה!

Back to top button
Close
Close