איך להוריד שירים מיוטיוב

ספייסי קראפ ערוץ היוטיוב של (היוטיובר) אביאל בסין

ספייסי קראפ (spicycrap) הוא ערוץ היוטיוב של אביאל בסין :היוטיובר הכי נצפה כנראה בישראל,עם מעל ל-300 אלף עוקבים הוא מוכיח פעם אחרי פעם שהתכנים שלו פשוט אהובים על אנשים .

ספייסי קראפ
ספייסי קראפ

אם תמיד רצית ללמוד איך להצליח להקים לך עדת עוקבים ואוהדים משלך ולא ידעת איך, זו אולי ההזדמנות שלך לקפוץ למים ולהתחיל ללמוד את הסודות המובילים של אושיות היוטיוב מקרוב.

אל תפחדו, אתם לא לבד. התלמידים שלי,הם
החברים הכי טובים שלי.אני עונה לכולם בווצאפ,
נותן חוות דעת באימייל, ועוזר לכולם בקבוצת התלמידים.  

אם אתם חושבים שפעם היה קל יותר להצליח מיוטיוב מאשר היום, אתם צודקים.
פעם, לא היו כמעט ערוצים בשום נישה, ולהצליח ולכבוש את יוטיוב היה הרבה יותר מהיר וקליל.

גם היום, אין הרבה מאוד ערוצים, אבל חברות, מותגים ואנשים
מתחילים להבין את הפוטנציאל האמיתי ביוטיוב, ובכל יום נפתחים עוד ועוד ערוצים מצליחים. 

אני רוצה ללמוד ממך איך לפרוץ ביוטיוב

הפריצה שלך ליוטיוב

אתם עדיין יכולים לפרוץ את יוטיוב, הפוטנציאל עדיין ענקי ועדיין קל מאוד להצליח ביוטיוב ישראל- אבל ככל שתחכו יותר זמן- ככה הקושי יעלה, ככה התחרות תעלה, והסיכוי שלכם להצלחה ירד. 

לפעמים, מדובר על ימים בודדים שיכלו לעשות את ההבדל הענקי, כי לכל מי שנמצא ביוטיוב יותר זמן ופעיל לאורך זמן גדול יותר, יש לו היתרון גדול יותר. משפט סיני עתיק אמר פעם, "הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים, הזמן השני הכי טוב, הוא בדיוק עכשיו."

לפריצה שלך ביוטיוב לחץ עכשיו

אודות ספייסי קראפ (spicycrap)

ספייסי קראפ החל לפעול ב-2010 ביוטיוב תחת השם SpicyCrap אך ורק ב-2013. לאחר פתיחת הערוץ, השם הוחלף ל-SpicyCrap666 שמרמז על התוכן של הערוץ מכיוון שהמספר 666 מוזכר לרוב בהקשר של השטן ושל אימה. ואכן, עיקר התוכן של הערוץ היה תוכן אימה לאוהבי הז'אנר בלבד והוא היה ידוע בין היתר בסיפור "קריפיפסטות" – אגדות אורבניות מז'אנר האימה, קהילת המנויים שלו הייתה קהילה סגורה יחסית לפעיל יוטיוב וכללה יותר מ-52,000 מנויים. עד היום, כמו בתקופה שהערוץ עסק בז'אנר האימה, SpicyCrap הוא דמות מוכרת בקהילת FXP הישראלית.

לפריצה שלך ליוטיוב הקלק כאן 

ספייסי קראפ
ספייסי קראפ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close