חדשנות

קאשטיוב חושפת – ככה תצא מהקופסא ותתחיל לחשוב כמו יזם אמיתי

קאשטיוב- גלה איך יזם חושב בהקשר של הכנסה נוספת?

בתור שכיר לשעבר אף פעם לא חשבתי על היתרונות שקיימים בתחום הנכסים הדיגיטליים דוגמת קאשטיוב באינטרנט התחום של יצירת נכסים דיגיטליים מתחיל להתרחב במיוחד בשנה הנוכחית 2018.

יותר ויותר אנשים שהם שכירים נכנסים לתחום וטוענים מהפירות המתוקים של התעשייה הזאת. כשאתה שכיר אתה מקבל תשלום רק על הזמן שאתה נמצא במשרד או בתפקיד.

קאשטיוב- למקם את הסרטון שלך בעמוד הראשון בגוגל

כשיש לך נכס דיגיטלי באינטרנט הסיפור אחר לגמרי, הנכס הדיגיטלי יכול להניב לך השקעה בלי קשר לזמן,למיקום שלך הפיזי או לשעה. אנשים גולשים באינטרנט 24/7 – זה חזק כי אתה יכול להרוויח כסף בכל רגע נתון .
זה כמו לזרוע זרעים באדמה ולחכות שיגדלו על מנת לקצור כל פעם מחדש את הפירות
.
יוצר קורס קאשטיוב
אסי אפשטיין
שיטת קאשטיוב מאפשרת לכל אדם ,אפילו חסר ידע טכני כמוני שעוסק בתחום המזון כבר למעלה מ7 שנים,להנות מהפרביליגיה הזו. אני בונה סרטונים לעסקים באמצעות כלים שחשפתי אליהם דרך קורס קאשטיוב וזה מתבצע בקלות,לא צריך להיות מפיק סרטונים או להשתמש בתוכנות מורכבות של יוצרי סרטונים מקצועיים.
והתוצאות של הסרטונים מעולות. אחרי שאני מסיים את בניית הסרטון אני עושה שיווק וקידום שלו בתוך פלטפורמה כמו שאסי מסביר בקורס קאשטיוב ,תוך שעה הסרטון שיצרתי בעמוד הראשון.
ועל זה אני מתוגמל כל חודש:) מהעסקים כמובן.
וברגע שיצרתי את הסרטון ודאגתי שהוא בעמוד הראשון נגמרו לי הצרות. כי הסרטון הזה מביא לקוחות לעסק והתפקיד שלי מסתיים, אני אישית מתחבר לקונספט  "העצלני " הזה. ויש לי הכנסות שרק תלויות בי עכשו ככל שאני מקדם יותר עסקים ההכנסה החודשית שלי עולה.
קורס קאשטיוב עזר לי בהחלט לשפר את רמת המחייה שלי ושל המשפחה ולייצר לעצמי אפיק הכנסה קבועה ופאסיבי לכל דבר.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close