אינטרנט

קורס פיתוח אפליקציות אונליין לילדים

ילדים מפתחים אפליקציות העשרה מצוינת לילדכם

קורס פיתוח אפליקציות אונליין לילדים הפכו את זמן המסך של ילדיכם לזמן איכות והקנו להם מיומנויות בתכנות ובפיתוח. כהורים,אתם יכולים לפתח חשיבה לוגית ותכנותית אצל הילד שלכם עוד שהמוח שלו עדיין קולט דברים בצורה יעילה וטובה. מה עוד שלמידת תכנות בשלב מתקדם, יכולה לשמש לילד העשרה מצוינת בשעות הפנאי, בזמנים כמו : שבתות, חגים וחופשים.

פיתוח אפליקציות לילדים
פיתוח אפליקציות לילדים

ילדים מפתחים אפליקציות

היום, ילדים רבים מתעניינים בפיתוח אפליקציות והדור של היום – בהחלט מעוניין לקחת חלק ממשי בהתפתחות הטכנולוגית המהירה והקדמה. באינטרנט תוכלו למצוא קורסי אונליין מעולים שיאפשרו לילד שלכם ללמוד צעד אחרי צעד תכנות בזמן ובמיקום שנוח לילד שלכם, ככה שזה ממש לא "בא על חשבון" לימודים או בית ספר.

קורס פיתוח אפליקציות אונליין לילדים

 

  1. תכנות אפליקציות לסמרטפון ולטבלט
  2. יסודות התכנות בשפת JAVA
  1. הכרות עם מספר סביבות פיתוח לאפליקציות
  2. עיצוב גרפי ובניית ממשק גרפי לאפליקציה
  1. נלמד איך לעלות את האפליקציה לחנות האפליקציות googleplay
  2. פיתוח חשיבה יזמית – פיתוח רעיונות משלב איתור ה”בעיה” ועד מציאת הפתרון.

טכנולוגיה נמצאת בכל התחומים של חיינו. לכן, יותר ויותר הורים מבינים שחשוב להקנות לילדיהם מיומנויות בתכנות ובפיתוח עוד בשלב מוקדם של חייהם. למידת תכנות תעניק לילדכם מרחב עצום ליצירה והגשמה עצמית והכנה מוקדמת לחיים כבוגרים. שאלו הם כמובן, כלים חשובים שלא תמיד לומדים בבתי הספר.

מי המרצה אשר מעביר את הקורס?

מיכאל קוטלר בעל ניסיון של יותר מ – 10 שנים בהדרכת פיתוח אפליקציות, תלת מימד וסייבר לילדים ונוער. משמש כמרצה ומנהל תוכן לימודי בחברת העולם הדיגיטלי העוסקת בהדרכות בתחומי מחשבים, טכנולוגיה וסייבר לילדים ונוער.

דרישות הקורס

דרישות טכניות לקורס מחשב או טבלט עם חיבור של רמקולים ( מומלץ מחשב ). חיבור לאינטרנט, דפדפן כאשר (המומלץ הוא כרום), רמת אנגלית בסיסית למדיי, מכשיר smartphone או tablet עם מערכת הפעלה של  android
(לא חובה )

במהלך הקורס נעבור יחד את כל השלבים בבניית אפליקציה, משלב הרעיון ההתחלתי ועד הבנייה. במהלך הקורס, נקים מאפס מספר אפליקציות אשר עובדות עם פיצ'רים הקיימים במכשיר כמו למשל (GPS שירותי מיקום, מצלמה, ועוד).

בעזרת הידע שילדכם ירכוש בקורס,  הוא יוכל לבנות את האפליקציות והמשחקים שלו. וכל תלמיד יוצא עם לא פחות מ- 7 אפליקציות, אותם הוא עיצב ותיכנת בעצמו.

הקורס בנוי בצורה חוויתית וכייפית. מקבלים בסוף הקורס ידע בשפת תכנות JAVA, ידע בבניית אפליקציות לאנדרואיד הכרות כיצד מכשיר סלולרי עובד. וכמובן, הבנה תיאורתית ופרקטית על עולם התכנות + 7 אפליקציות שאתם עיצבתם ובניתם !!!

אולי יעניין אותך גם: קורס יוטיוב

 

siteadmin

יצחק נחמד,מתכנת ובונה אתרים בכיר, מקצועי מנוסה, בעל תארים מהטכניון, ממכון לנדר ומהאוניברסיטה הפתוחה במנהל עסקים ושיווק, פיתוח תוכנה וחומרה ועיצוב גראפי

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close