אינטרנט

רשת שותפים סקרים, myco, דינג דונג ועוד… כל הפרטים כאן

רשתות שותפים ליצירת הכנסה מהאינטרנט

רשת שותפים סקרים טראפיק היא רשת שמכילה הצעות שונות שעליהן אתם יכולים לקבל עמלה. בעזרת הסבר פשוט, תוכלו להוציא מהמערכת לינק שותף ולפרסם אותו בדרכים שונות. כל אדם אשר ירכוש מוצר מהלינק שלכם יזכה אתכם בעמלה (העמלות משתנות ותלויות במוצר אותו אתם משווקים).

 

ישראלבודי ייעוץ
 

שיווק שותפים למתחילים

רשת סקרים
רשת סקרים

מלבד רשת שותפים סקרים, תוכלו למצוא אתר מעולה שמרכז הצעות עם עמלות מצוינות:
myco –  אתר מקצועי ומומלץ שמרכז עשרות קורסים אונליין, דרך האתר הזה תוכלו ליהנות מעמלות גבוהות של 30%  על כל קורס שנמכר דרך קישור השותף שלכם. אם אתם רוצים ללמוד איך להרוויח כסף באתר של מייקו (myco) אתם יכולים לרכוש את אחד הקורסים שלהם.

 

  1. קורס שיווק ובניית מוצר דיגיטלי – אם אתה רוצה ללמוד איך לייצר קורס דיגיטלי משלך בכל נושא שתרצה ולייצר לעצמך הכנסה פאסיבית מניבה, אתה יכול ללמוד את זה מ-0 בקורס האונליין הזה.
  2. קורס פרסום ושיווק בפייסבוק – רוצה להפוך למומחה שיווק ולהתחיל להרוויח כסף משיווק שותפים עוד היום, אתה מוזמן להתמחות בקורס פייסבוק דיגיטלי שילמד אותך את רזי הפרסום.
  3. קורס העלאת אתר אינטרנט – מכיל 26 שיעורים ומושגי יסוד בסיסיים וכן את השלבים השונים בהעלאת האתר לאינטרנט, מיועד למי שרוצה להתמקצע בשיווק שותפים ולהקים אתר משלו או לכל מי שרוצה להקים אתר אינטרנטי.• איך לבחור ולקנות  (דומיין) ולנהל אותו בממשק הניהול.
    • היכרות עם חברות אחסון אתרים בארץ ובחו"ל.
    • היכן כדאי לבחור חבילת אחסון בארץ או בחו"ל ואיך  עושים זאת באופן מעשי ומקצועי.
    • נכיר את ממשקי הניהול השונים והנפוצים ברשת וכיצד מנהלים את שטחי האחסון כגון ממשק – C-Panel
    • נבצע ונדגים בפועל שיוך בין שם המתחם לשטח האחסון
    • ביצוע פעולות כגון פתיחת אימייל על בסיס שם דומיין אשר קנינו, יצירת מסד נתונים
    ועוד ועוד..
  4. קורס לניהול זמן – אם אתה מודע לעובדה שזמן הוא המשאב הכי יקר שיש לך ואתה רוצה לשפר את ההספק שלך ואת הביצועים שאתה משיג היום, אתה יכול ללמוד איך לנהל את הזמן שלך דרך הקורס הדיגיטלי הזה.בקורס תוכל לוודא שאתה עושה את הפעולות הנכונות ביום יום שלך, על מנת לנצל את המשאב היקר ביותר שקיים לך.

 

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close