שיווק שותפים

שיווק שותפים מה זה ואיך מתחילים?

שיווק שותפים כל המידע למשווק המתחיל

שיווק שותפים מה זה ואיך מתחילים?

שיווק שותפים או affiliate marketing -הכנסה פסיבית מוגדרת כ"הכנסה מהשקעות עסקיות שבהן הפרט אינו מעורב באופן פעיל "האינטרנט פתח דלתות רבות להכנסה פסיבית, שאחת מהן היא שיווק שותפים. הנה איך תכניות שונות לעבוד ואיך אתה יכול למנף אותם?

שיווק שותפים, איך זה בעצם עובד

בכל רגע נתון כמעט משהו בעולם קונה דרך משווק, גם אם אתה לא מודע לזה. שיווק שותפים היא אסטרטגיה שיווקית שבה מפרסם (למשל, עסק מקוון) משלם עמלה לצד שלישי "שותפים" בכל פעם שלחיצה על קישור מובילה להמרה (מכירה) של מוצר של אותו מוכר על ידי המשווק. בהתאם למודל, ההמרה יכולה להיות מכירה של מוצר או שירות או פשוט כמו קליק או הורדת תוכנה.

שיווק שותפים

 

מהם היתרונות של שיווק שותפים ?

היתרון המוביל של שיווק שותפים הוא שהעבודה הזו מאפשרת לך לבחור,מתי אתה רוצה לעבוד (באילו שעות) ובאיזה מקום.וגם לנפץ את תקרת הזכוכית ולהחליט מה השכר שלך ,אתה לא מוגבל במשכורת קבועה כמו שכיר. ככל שתקדיש יותר מאמצים ותלמד לעומק את התחום תוכל להרוויח יותר על הזמן שלך.

גם לעסקים שמוכרים את המוצרים יש יתרון בולט כי מינוף זה מאפשר שווק לקהלים חדשים ורחבים יותר ממה שהיית מגיע באמצעות שיווק מסורתי. אחרי שהבנו בכללי את המודל, נסקור דבר חשוב לא פחות ונבין מי הם הצדדים המעורבים בשיווק שותפים ישנם שלושה שחקנים מרכזיים:

1.מפרסם – המפרסם הוא החברה שמוכרת את המוצר שרוצה לשלם לאנשים אחרים כדי לעזור במכירת מוצרים או שירותים וקידום העסק. המפרסמים מספקים בדרך כלל קישורים, מודעות באנרים ומודעות טקסט עבור החברה שעושה את הקידום.

2. Publisher – זהו האדם או החברה אשר מסכימים לקדם את המוצר או השירות כדי להרוויח עמלה. בעלי אתרים יכולים לפרסם מידע זה באמצעות בלוגים, אתרי אינטרנט ומדיה חברתית כדי להרוויח כסף.

3. לקוח – הלקוח רוכש מוצר לאחר שראה את המודעה. הלקוח נלקח מאתר האינטרנט של המו"ל לאתר המפרסם ומשלים את המכירה.

רוצה להעמיק את הידע שלך בשיווק שותפים ולהפוך למקצוען בתחום? לחץ כאן

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close